loading...

98music05

بنفشه بنفشه دریا کنار اومد بنفشه بنفشه به جوی بار اومد ساقی شرابم ده شراب نابم ده من از چشات میترسم از اون نگات میترسم خدا من و قربونت کنه ایشالا اسیر دو چشمونت کنه ایشالا خدا من و قربونت کنه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 90 شنبه 05 آبان 1397
بنفشه بنفشه دریا کنار اومد
بنفشه بنفشه به جوی بار اومد
ساقی شرابم ده شراب نابم ده
من از چشات میترسم از اون نگات میترسم

خدا من و قربونت کنه ایشالا
اسیر دو چشمونت کنه ایشالا
خدا من و قربونت کنه ایشالا
اسیر دو چشمونت کنه ایشالا
کاش توهم حال مرا داشتی
سینه ای از کینه جدا داشتی
کاش توهم حال مرا داشتی
سینه ای از کینه جدا داشتی

http://tanha1992.blogfa.com/post/150

 

کجا میری فلونی ؟ ترسم بری و بمونی
کجا میری فلونی ؟ ترسم بری و بمونی
خدا من و قربونت کنه ایشالا
اسیر دو چشمونت کنه ایشالا
خدا من و قربونت کنه ایشالا
اسیر دو چشمونت کنه ایشالا
بنفشه بنفشه تنها بمون با من
بنفشه بنفشه از من نکش دامن
ای آنکه در چشمم چون گل سراپایی
چون شد که در چشمم دیگر نمیایی
خدا من و قربونت کنه ایشالا
اسیر دو چشمونت کنه ایشالا
خدا من و قربونت کنه ایشالا
اسیر دو چشمونت کنه ایشالا
مستی و تنهایی مارا ببین
عاشق افتاده زپا را ببین
گرچه دلم را همه بشکسته ایم
در دل من نقش خدارا ببین
کجا میری فلونی ترسم بری و بمون
کجا میری فلونی ترسم بری و بمون
خدا من و قربونت کنه ایشالا
اسیر دو چشمونت کنه ایشالا
خدا من و قربونت کنه ایشالا
اسیر دو چشمونت کنه ایشالا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو