loading...

98music05

ما به هم بیمار بودیم                         ما به هم بیمار بودیم خوشحال با یه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 پنجشنبه 29 آذر 1397

ما به هم بیمار بودیم

                        ما به هم بیمار بودیم خوشحال با یه نخ سیگار بودیم

 

ساده نیست دل کندن ازت من اصن اشتباه می کردم

از اولم نه نبودی سهمم از اولین قدمم

یخ زده بدنم ما ماله هم نبودیم اولشم کلی خسته م امشب

افکارم درگیرِ یه پرشن درگیرِ یه تنشن من هنوز آلوده به تنشم

 

                        ما به هم بیمار بودیم خوشحال با یه نخ سیگار بودیم

 

ما به هم مریضیم این که قلب من یهو واسته

اتفاقی نی هرچی من بگم به تو راسته

من همش دوست دارم وصل بشم به تو آسه(آهسته)

مغز من یهو خواسته رد بده بعد بشم یهو فاسد

خرابه چشات شدم من به تو آلوده

نپردیم با هرچی هرزه و وامونده

هر موقع که همه چی نحسِ و نابوده

حس میکردم که یکی دست به دعام بوده

تو تو خونه دلت حبسِ و داغونه

جدایی یه چی مث حصبه و تاعونِ

خدایی همه اینا دست دوتامونه

خسته و آرومه هوا بسته و بارونه

 

                        ما به هم بیمار بودیم خوشحال با یه نخ سیگار بودیم

 

ما بی هم میمردیم فک کردی بردی کندی بیخودی

الانم آزادی اما آرزو باز داری که کاشکی همین امرو میمردی

ما به هم مبتلا بودیم ما یه جفت طلا بودیم

نه من ناخالصی داشتم نه تو عزیزم از اون دخترا بودی

 

ما به هم بیمار بودیم خوشحال با یه نخ سیگار بودیم

 

 

 

متن آهنگ ما به هم بیمار بودیم امیر تتلو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو