دانلود آهنگ جدید محسن یگانه عبور
Download New Music Mohsen Yeganeh Oboor

آهنگ محسن یگانه به نام عبور

آدما میان برن که رد بشن به زور

رهگذر شدن همه هی عبور و هی عبور

میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه عبور

 

متن آهنگ عبور از محسن یگانه

من یه خونه روی آب طرد و سرد و بی پناه
من یه مقصدم ولی همیشه اشتباه

من یه ابر بی بخار یه غروروزیر پا
آدمای زندگیمو اعتماد نا به جا

آدما میان برن که رد بشن به زور
رهگذر شدن همه هی عبور و هی عبور

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون
غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت
Pa Gozasht Too Zendegim Pasho Pas Keshido Raft

دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت
Door Shod Sabr Kard Sookhtanamo Dido Raft

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون
غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت
Pa Gozasht Too Zendegim Pasho Pas Keshido Raft

دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت
Door Shod Sabr Kard Sookhtanamo Dido Raft

ترانه آهنگ عبور از محسن یگانه

وعده های رو هوا وعده های رو هوس
از یه جا به بعد دلو باورای من شکست

هی شکست و هی شکست اعتماد نیمه جون
از سکوت تو سرم زخم حرفای اینو اون

ترسم از غریبه هاست وقتی آشنا بشن
حسرت و یه رد پاست آخرش برای من

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون
غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت
Pa Gozasht Too Zendegim Pasho Pas Keshido Raft

دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت
Door Shod Sabr Kard Sookhtanamo Dido Raft

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون
غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت
Pa Gozasht Too Zendegim Pasho Pas Keshido Raft

دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت
Door Shod Sabr Kard Sookhtanamo Dido Raft