loading...

98music05

,    متن اهنگ علی هایپر,    ریمیکس جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا,    یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس,    ریمیکس اهنگ با

♥حسـ ــین♥ بازدید : 117 جمعه 07 دی 1397

,    متن اهنگ علی هایپر
,    ریمیکس جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا
,    یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ باز داره بارون میگیره دلم اروم میگیره
,    باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره ریمیکس
,    علی هایپر باز داره بارون میگیره
,    باز داره بارون میگیره ریمیکس
,    متن اهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم
,    اهنگ یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا

,   




 

 

 

جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا
نگم از اون دو تا چشاش که پدیدن
آخه نمیدونی که چه حالی داره به تو رسیدن
وای چه حالی داره یکی هوامو داره
فکر نمیکردم یه روز عاشق بشم دوباره
وای چه حسی داره بدونی یکی دیوونه وار دوستت داره
باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره
تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره
باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره
تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره

تکست آهنگ علی هایپر باز داره بارون میگیره

منو وابسته کردی تو ببین با من چه کردی
دلم میخواد تو این روزا فقط با من بگردی
چقدر خوبه که با من خوبی و با همه سردی
جدیدا شدم دیوونه ی با تو پریدن
حتی یه روز ازت بدی ندیدم
تویی عشق جدیدم
باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره
تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره
باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره
تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره
سختیای زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره

ترانه سرا : علی هایپر

http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86-%D9%85%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1/







برچسب ها متن اهنگ علی هایپر ریمیکس جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس ریمیکس اهنگ باز داره بارون میگیره دلم اروم میگیره باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره ریمیکس علی هایپر باز داره بارون میگیره باز داره بارون میگیره ریمیکس متن اهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم اهنگ یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو