loading...

98music05

,    ,    دانلود آهنگ امید علومی,    دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار,    دانلود آهنگ امید علومی عین خیالتم نیست,    دانلود آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 دوشنبه 10 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ امید علومی
,    دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار
,    دانلود آهنگ امید علومی عین خیالتم نیست
,    دانلود آهنگ جدید امید علومی عشق من
,    دانلود آهنگ های قدیمی امید علومی
,    اهنگ امید علومی دختر پسرا
,    دانلود اهنگ امید علومی پشیمون میشی
,    دانلود آهنگ امید علومی عشق من ناز نکن
,    دانلود اهنگ امید علومی احوال بارون

,   

 

متن آهنگ عشق من از امید علومی

امشب چشمای من تا صبح بیداره اشکام اخه نمیذاره

Emshab Cheshmaye Man Ta Sob Bidare Ashkam Akhe Nemizare

بی تو داره کم میاره دوست دارم عشق من

Bi To Dare Kam Miare Dooset Daram Eshgh Man

اخه دوست دارم عشق من

اگه یبار دیگه دلم ببینمت میگه دوری ام بسه دیگه

شده دلم خسته دیگه عشق من

اخه دوست دارم عشق منی نمیشه دل بکنی از دل من

من میخوام ببینم یبار دیگه اون چشمای ناز زیبا تو

یادم میارم اون خاطرات و عشق من

وقتی نیستی شبا خاطرات تورو یاد من میاره

خاطرات ما رو دوباره عشق من

ترانه عشق من از امید علومی

امشب چشمای من تا صبح بیداره اشکام اخه نمیذاره

Emshab Cheshmaye Man Ta Sob Bidare Ashkam Akhe Nemizare

بی تو داره کم میاره دوست دارم عشق من

Bi To Dare Kam Miare Dooset Daram Eshgh Man

اخه دوست دارم عشق من

اگه یبار دیگه دلم ببینمت میگه دوری ام بسه دیگه

شده دلم خسته دیگه عشق من

اخه دوست دارم عشق منی نمیشه دل بکنی از دل من

من میخوام ببینم یبار دیگه اون چشمای ناز زیبا تو

یادم میارم اون خاطرات و عشق من

وقتی نیستی شبا خاطرات تورو یاد من میاره

خاطرات ما رو دوباره عشق من

 

https://www.bibakmusic.com/2861/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%85%D9%86.html







برچسب ها دانلود آهنگ امید علومی دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار دانلود آهنگ امید علومی عین خیالتم نیست دانلود آهنگ جدید امید علومی عشق من دانلود آهنگ های قدیمی امید علومی اهنگ امید علومی دختر پسرا دانلود اهنگ امید علومی پشیمون میشی دانلود آهنگ امید علومی عشق من ناز نکن دانلود اهنگ امید علومی احوال بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو