loading...

98music05

آهنگ چشم آبی (با احمد زنوری) حامد هاکانواسه بودن با تو عاشقی رو دوره کردمنگو تو میذاری می ری، مگه اشتباهی کردم؟اشتباهم فقط همین بود که به تو دل داده بودماگه چشمات ابری می شد واسه اشکات من می مردمخوش ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 دوشنبه 17 دی 1397


آهنگ چشم آبی (با احمد زنوری) حامد هاکان
واسه بودن با تو عاشقی رو دوره کردم
نگو تو میذاری می ری، مگه اشتباهی کردم؟
اشتباهم فقط همین بود که به تو دل داده بودم
اگه چشمات ابری می شد واسه اشکات من می مردم


خوش باشی با غریبه اما اون یه سرابه، یه دروغه، یه فریبه

وقتی تو دست غریبه گل عشقم رو می ذاری
از منه همیشه تنها تو چه انتظاری داری؟
نه تو اونی که می گفتی، نه من اونم که می گفتی
خودتم خبر نداشتی پای عشق سخته که وایسی

چشم آبی تو بی تابی
دست من رو سینته وقتی می خوابی


منبع:
ایران ترانه







برچسب ها آهنگ چشم آبی حامد هاکان متن آهنگ چشم آبی حامد هاکان تکست آهنگ چشم آبی حامد هاکان دانلود آهنگ چشم آبی حامد هاکان کد آهنگ چشم آبی حامد هاکان حامد هاکان آهنگ چشم آبی متن آهنگ های حامد هاکان تکست آهنگ های حامد هاکان کد آهنگ های حامد هاکان کد موزیک حامد هاکان متن موزیک حامد هاکان ترانه های حامد هاکان متن ترانه های حامد هاکان دانلود کد تکست متن حامد هاکان آهنگ جدید حامد هاکان آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو