loading...

98music05

آهنگ دیوونتم زیاد احمد سعیدی» شاعر : امیر علی بهادری» آهنگ ساز : امیر علی بهادری» تنظیم : شهاب اکبریزندگیمو با تو تقسیم کرم اما تواز دلم پنهون میکردی آرزوهاتواین جدا بودن تقصیر منه ی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 159 دوشنبه 17 دی 1397


آهنگ دیوونتم زیاد احمد سعیدی
» شاعر : امیر علی بهادری
» آهنگ ساز : امیر علی بهادری
» تنظیم : شهاب اکبری
زندگیمو با تو تقسیم کرم اما تو

از دلم پنهون میکردی آرزوهاتو

این جدا بودن تقصیر منه یا تو


باورش سخته تویی که عاشقم بودی



**********

برای دیدن تمامی متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ورس 1

زندگیمو با تو تقسیم کرم اما تو // از دلم پنهون میکردی آرزوهاتو

این جدا بودن تقصیر منه یا تو //باورش سخته تویی که عاشقم بودی

دل زده باشی از عشقم به این زودی // من برای تو نزاشتم هیچ کمبودی

چرا خوبیه زیاد من به تو عزیزم شده مشکلم // بگو حالا که میخوای بری چجوری کنار بیام با دلم



کروس 1

محبتای من دلتورو زدو //دلت با من چرا کنار نیومدو

چی شد که اینجوری ازم بدت میاد // بخند ولی هنوز دیوونتم زیاد (2)




ورس 2

من تو زندگی به خاطرت عوش شدم // میسوزه دلم یه عالمه واسه خودم





کروس 2

محبتای من دلتورو زدو //دلت با من چرا کنار نیومدو

چی شد که اینجوری ازم بدت میاد // بخند ولی هنوز دیوونتم زیاد (3)


منبع:
ایران ترانه

 







برچسب ها آهنگ دیوونتم زیاد احمد سعیدی متن آهنگ دیوونتم زیاد احمد سعیدی تکست آهنگ دیوونتم زیاد احمد سعیدی دانلود آهنگ دیوونتم زیاد احمد سعیدی کد آهنگ دیوونتم زیاد احمد سعیدی احمد سعیدی آهنگ دیوونتم زیاد متن آهنگ های احمد سعیدی تکست آهنگ های احمد سعیدی کد آهنگ های احمد سعیدی کد موزیک احمد سعیدی متن موزیک احمد سعیدی ترانه های احمد سعیدی متن ترانه های احمد سعیدی دانلود کد تکست متن احمد سعیدی آهنگ جدید احمد سعیدی آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو