loading...

98music05

آهنگ حرف دلم مهدی احمدوند دلواپسم نذار تو این دلواپسی میمیرمنمیدونم از کی باید سراغتو بگیرمتا کی باید نذارم اشکامو کسی ببینهتا کی باید فقط تو رویام دستاتو بگیرمدستاتو تو رویا همش میگیرمتو خوابم غ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 دوشنبه 17 دی 1397

آهنگ حرف دلم مهدی احمدوند 


دلواپسم نذار تو این دلواپسی میمیرم
نمیدونم از کی باید سراغتو بگیرم
تا کی باید نذارم اشکامو کسی ببینه
تا کی باید فقط تو رویام دستاتو بگیرم

دستاتو تو رویا همش میگیرم
تو خوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن
دستامو محکمتر بگیر عزیزم


اونایی که بازیچت شدن خدا کنه بمیرن

فاصلمون طولانیه اما هنوز تو قلبم
امید دارم حرف دلم به دست تو رسیده
چشمای من هیچ موقع بارونی نبوده اما
این مدت اشکام به خدا امونم رو بریده


دستاتو تو رویا همش میگیرم
تو خوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن
دستامو محکمتر بگیر عزیزم
اونایی که بازیچت شدن خدا کنه بمیرن



منبع:
ایران ترانه







برچسب ها آهنگ حرف دلم مهدی احمدوند متن آهنگ حرف دلم مهدی احمدوند تکست آهنگ حرف دلم مهدی احمدوند دانلود آهنگ حرف دلم مهدی احمدوند کد آهنگ حرف دلم مهدی احمدوند آهنگ پیشواز حرف دلم مهدی احمدوند مهدی احمدوند آهنگ حرف دلم متن آهنگهای مهدی احمدوند تکست آهنگهای مهدی احمدوند کد موزیک مهدی احمدوند ترانه های مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند تکست موزیک مهدی احمدوند مهدی احمدوند آهنگ جدید مهدی احمدوند بیوگرافی مهدی احمدوند دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند آهنگ پیشواز مهدی احمدوند موزیک ویدیو مهدی احمدوند کد آوای انتظار مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو