loading...

98music05

,    ,    متن آهنگ همه میدونن دوست دارم غیرتو هیشکی ندارم,    متن آهنگ همه میدونن دوست دارم حمیرا,    متن اهنگ همه میدونن از حمیرا, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3211 چهارشنبه 10 بهمن 1397





,   
,    متن آهنگ همه میدونن دوست دارم غیرتو هیشکی ندارم
,    متن آهنگ همه میدونن دوست دارم حمیرا
,    متن اهنگ همه میدونن از حمیرا
,    دانلوداهنگ حمیرا همه میدونن دوست دارم
,    متن آهنگ چرا که نگم از سعید
,    اهنگ عجب پیراهنی تن کردی امروز
,    حمیرا دوست دارم بیشتر از همیشه
,    متن اهنگ حمیرا دوست دارم بیشتر از همیشه
,    متن اهنگهای سعید شهیدزاده

 

http://entermusic.ir/

همه میدونن دوستت دارم میدونن میبینند که با همیم
مثل دو تا کفتر تو هوا به خدا واسه هم پر میزنیم
من که امروز به چشت خیلی عزیزم مثل اشک از چشم تو فردا نریزم
عزیزم دوری نمیخوام تو رو اینجوری نمیخوام بـه خدا دوست دارم

 

ای عزیز مهربونم جون تو بسته به جونم
من واسه تو زنده هستم تو رو از جون میپرستم
وقتی پیش این و اونم نمیدونم چی بخونم
اما با تو خوب میدونم چی بگم از چی بخونم
عزیزم دوری نمیخوام تو رو اینجوری نمیخوام بـه خدا دوست دارم







برچسب ها متن آهنگ همه میدونن دوست دارم غیرتو هیشکی ندارم متن آهنگ همه میدونن دوست دارم حمیرا متن اهنگ همه میدونن از حمیرا دانلوداهنگ حمیرا همه میدونن دوست دارم متن آهنگ چرا که نگم از سعید اهنگ عجب پیراهنی تن کردی امروز حمیرا دوست دارم بیشتر از همیشه متن اهنگ حمیرا دوست دارم بیشتر از همیشه متن اهنگهای سعید شهیدزاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو