loading...

98music05

,    ,    متن آهنگ دوست دارم قد آسمون پرستاره,    متن آهنگ محسن یگانه من دوست دارم قد آسمون پرستاره,    متن آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 305 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,   

,    متن آهنگ دوست دارم قد آسمون پرستاره
,    متن آهنگ محسن یگانه من دوست دارم قد آسمون پرستاره
,    متن آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی
,    متن اهنگ اسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره
,    متن اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه
,    آهنگ آسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره
,    متن اهنگ سامان جلیلی دوست دارم چرا نمیتونی باشی کنارم
,    متن آهنگ دوست دارم سامان جلیلی و مهدی احمدوند
,    سامان جلیلی دوست دارمت

 

 

دنباله یه حرف تازه
توی رویای تو بودم
واسه ابراز علاقم
این ترانه رو سرودم
تو عبور واژه ها که
پشت هم پِ یش میگشتم
آخرش رسید به این حرف
دوست دارم و نوشتم
دوست دارمو نوشتم..

 

من دوست دارم قدره
آسمون پر ستاره
جوری که سمت تو میام
بی اراده بی اشاره
بی اراده بی اشاره

من دوست دارم قدره
قدری که تو نمیدونی
قدری که بگم تا ابد
توی خاطرم میمونی
توی خاطرم میمونی..

♫♫♫

سمت من نشونه رفته
تیره عشق تو عزیزم
دخل من اومده انگار
بسته شد راه گریزم
عشق من یکی یدونست
اصلنم همتا نداره
تو همیشه مثل بارون
روی دلِ تو میباره
روی دله تو میباره

من دوست دارم قدره
آسمون پر ستاره
جوری که سمت تو میام
بی اراده بی اشاره
بی اراده بی اشاره

من دوست دارم قدره
قدری که تو نمیدونی
قدری که بگم تا ابد
توی خاطرم میمونی
توی خاطرم میمونی..

https://www.texahang.org








برچسب ها متن آهنگ دوست دارم قد آسمون پرستاره متن آهنگ محسن یگانه من دوست دارم قد آسمون پرستاره متن آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی متن اهنگ اسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره متن اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه آهنگ آسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره متن اهنگ سامان جلیلی دوست دارم چرا نمیتونی باشی کنارم متن آهنگ دوست دارم سامان جلیلی و مهدی احمدوند سامان جلیلی دوست دارمت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو