loading...

98music05

,    ,    متن اهنگ نفرین علی سلیمی,    دانلود اهنگ علی سلیمی انتقام,    دانلود اهنگ علی سلیمی درد یعنی,    دانلود اهنگ مهرشید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 پنجشنبه 11 بهمن 1397


,   
,    متن اهنگ نفرین علی سلیمی
,    دانلود اهنگ علی سلیمی انتقام
,    دانلود اهنگ علی سلیمی درد یعنی
,    دانلود اهنگ مهرشید حبیبی مثل هیچکس نبودم
,    مهرشید حبیبی اعتبار
,    دانلود اهنگ علی عابدی نفرین
,    مهرشید حبیبی نامحرم
,    متن اهنگ نفرین علی عابدی
,    دانلود اهنگ مهرشید حبیبی بنام نفرین

 

متن آهنگ نفرین از مهرشید حبیبی و علی سلیمی

دوباره یه خونه توی قلبت

به اسم من بنا کن

دوباره صدام کن

دوباره نگام کن

با چشمات آتیش

تو قلبم بپا کن

دوباره صدام کن

نمیبینی چشمام

بارونیه هر شب

نمیبینی دلم هنوز گرفتاره

دیدی گفتم که تو

didi goftam ke to

از پیشم میری

az pisham miri

نمیبینی نفس از سینه بیزاره

nemibini nafas az sine bizare

نمیبینی دوباره

nemibini dobare

ترانه آهنگ نفرین از مهرشید حبیبی و علی سلیمی

نمیبینی چشمام

بارونیه هر شب

نمیبینی دلم هنوز گرفتاره

دیدی گفتم که تو

didi goftam ke to

از پیشم میری

az pisham miri

نمیبینی نفس از سینه بیزاره

nemibini nafas az sine bizare

نمیبینی دوباره

nemibini dobare

https://www.bibakmusic.com

آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن اهنگ نفرین علی سلیمی دانلود اهنگ علی سلیمی انتقام دانلود اهنگ علی سلیمی درد یعنی دانلود اهنگ مهرشید حبیبی مثل هیچکس نبودم مهرشید حبیبی اعتبار دانلود اهنگ علی عابدی نفرین مهرشید حبیبی نامحرم متن اهنگ نفرین علی عابدی دانلود اهنگ مهرشید حبیبی بنام نفرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو