loading...

98music05

آهنگ جای تو خالی افشین مقدمجای تو خالی ...جای تو خالی ...جا پای تو مونده هنوز رو نقش قالی امشب نمیدونه دلم تو در چه حالی جای تو خالی ... جای تو خالی ...دلم تنگه امشب برات خدا گواهه چون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 سه شنبه 16 بهمن 1397


آهنگ جای تو خالی افشین مقدم

جای تو خالی ...جای تو خالی ...
جا پای تو مونده هنوز رو نقش قالی 
امشب نمیدونه دلم تو در چه حالی 
جای تو خالی ... جای تو خالی ...
دلم تنگه امشب برات خدا گواهه 
چون گیسوی پریشونت دنیا سیاهه 
من اینجا یادت هستم


تو اونجا بی خیالی 
تو آشیونه چشمم 
جای تو مونده خالی


جای تو خالی ... جای تو خالی ... 
من اینجا یادت هستم 
تو اونجا بی خیالی 
تو آشیون چشمم 
جای تو مونده خالی 
جای تو خالی ... جای تو خالی ... 
جا پای تو مونده هنوز رو نقش قالی 
امشب نمیدونه دلم تو در چه حالی 
جای تو خالی ...
جای تو خالی ... 
جای تو خالی ...







برچسب ها دانلود آهنگ جدید جای تو خالی افشین مقدم جای تو خالی افشین مقدم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام جای تو خالی افشین مقدم دانلود آهنگ جای تو خالی افشین مقدم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول جای تو خالی افشین مقدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل جای تو خالی افشین مقدم Download Music متن آهنگ جای تو خالی افشین مقدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو