loading...

98music05

آهنگ تو عزیزی امیر عباس» ترانه سرا ( حمید نصراللهی )» آهنگ ساز : بهروز علی یاری» تنظیم : بهروز علی یاریدانلود موزیک ویدیو تو عزیزیهیچ کی نتونست جاتو بگیره دلی که واسه تو می میرههیچ ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 سه شنبه 21 اسفند 1397


آهنگ تو عزیزی امیر عباس
» ترانه سرا ( حمید نصراللهی )
» آهنگ ساز : بهروز علی یاری
» تنظیم : بهروز علی یاری

دانلود موزیک ویدیو تو عزیزی
هیچ کی نتونست جاتو بگیره دلی که واسه تو می میره
هیچ کی نتونست بمونه فقط اینو خدا می دونه
بدونه تو من می میرم پای این عاشقی گیرم
عشق تو توی وجودم همه بود و نبودم

بگو چه جوری ،عشق من حرف دلت رو بگو به من
بگو بدونم قلب تو چی می خواد اصلا بگم به تو


هرچی که دارم واسه تو هیچ کی نمی تونست مثل تو
بمونه تا آخر راه عاشقم حالا با یه نگاه

تو عزیزی ،مهربونی ،فرشته آسمونی
از کدوم راه یه نشونی میای و پیشم می مونی
تو که می دونی توی خوابم و خیالم واسم آروم جونیتو که می دونی ...
تو عزیزی ،مهربونی ،فرشته آسمونی
از کدوم راه یه نشونی میای و پیشم می مونی
تو که می دونی توی خوابم و خیالم واسم آروم جونیتو که می دونی ...

هیچ کی نتونست جاتو بگیره دلی که واسه تو می میره
هیچ کی نتونست بمونه فقط اینو خدا می دونه
بدونه تو من می میرم پای این عاشقی گیرم
عشق تو توی وجودم همه بود و نبودم

تو عزیزی ،مهربونی ،فرشته آسمونی
از کدوم راه یه نشونی میای و پیشم می مونی
تو که می دونی توی خوابم و خیالم واسم آروم جونیتو که می دونی ...
تو عزیزی ،مهربونی ،فرشته آسمونی
از کدوم راه یه نشونی میای و پیشم می مونی
تو که می دونی توی خوابم و خیالم واسم آروم جونیتو که می دونی ...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو