loading...

98music05

متن آهنگ من رفتم امیر اسید و ارغوان( آهنگ : امیر اسید - میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد )ها ها هوا...ها ها ها ها....از تو نفرت دارمولی عاشقتم هـــــــــــنوزمیدونم میشنویــــصدایِ منُ هر روزعکس های قدیمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 169 یکشنبه 04 فروردین 1398


متن آهنگ من رفتم امیر اسید و ارغوان

( آهنگ : امیر اسید - میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد )



ها ها هوا...ها ها ها ها....


از تو نفرت دارم
ولی عاشقتم هـــــــــــنوز
میدونم میشنویــــ
صدایِ منُ هر روز


عکس های قدیمی حرف های صمیمی
همه اینا مونده برامــــ
اما دیگه باید دنبالِ زندگیم باشمُُُ بِرمـــــــ
دنبالِ زندگــــیم باشم.....

دیگه دیگه....
این در بسته شد
دیگه دیگه....
نمیزارم بیایــــــــ
دیگه دیگه...
نگو دوسم داریــــ
من رفتمــــــ....


دیگه دیگه...
این در بسته شد
دیگه دیگه...
نمیزارم بیایـــ
دیگه دیگه....
نگو دوسم داریـــــــ
من رفتمــــــ....رفتمـــ......رفتمــ....رفتمـ

هنوز به خوابم میای
با حرفای نا تمومــــ
خاطره های ما مثل سایه پا به پانــــ
اون نگاه خاصِت اون قلبِ حساست
هرگز از یادم نرفتهِِِـــــِِ
هنوز صدات تو گوشِ منـــــ
که میگفت یاید بِرمــــ
که میگفتی باید برمــــ
....

دیگه دیگه...
این در بسته شد..
دیگه دیگه...
این دل خسته شد...
دیگه دیگه...
نگو دوسم داریــــ
من رفتمـــ
دیگه دیگه...
این در بسته شد...
دیگه دیگه...
این دل خسته شد...
دیگه دیگه...
نگو دوسم داریـــــــ
من رفتــــ ـ ـ ـ ُــ ُُـ ـ مــــ....
هو هو هوا......
من رفتــــــــــــم...

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو