loading...

98music05

تو بودی باور من ، تو یار و یاور منتو بودی عشق اول ، رفیق آخر منتو بودی شور هستی ، رفیق خوب مستی تو بودی کعبه ی من ، حس خدا پرستیمن و عشق و عاشقی هام به کنار ، من و قلب مثل دریام به کنارهمه ی عمر و جوو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

تو بودی باور من ، تو یار و یاور من
تو بودی عشق اول ، رفیق آخر من
تو بودی شور هستی ، رفیق خوب مستی
تو بودی کعبه ی من ، حس خدا پرستی
من و عشق و عاشقی هام به کنار ، من و قلب مثل دریام به کنار
همه ی عمر و جوونیم یه طرف ، من و امید به فردام به کنار

تو رو داشتن اشتباه بود ، تو رو دیدن یه گناه بود


دلم از گناه نترسید که وجودت جون پناه بود
تو رو داشتن اشتباه بود ، تو رو دیدن یه گناه بود
دلم از گناه نترسید که وجودت جون پناه بودمن و عشق و عاشقی هام به کنار ، من و قلب مثل دریام به کنار
همه ی عمر و جوونیم یه طرف ، من و امید به فردا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو