loading...

98music05

هنوز زنگ میزنم به تلفن خاموش بعد یه سالجات خالی من بازم دارم تنها میرم شمالجاده ها دلشون تنگه واسه ی ما دو تاعشق من برگرد من نیستم مال این بازیابت وابسته م هنوز به تو دلبستم هنوزکاش برگردی یه روز دل د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 107 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

هنوز زنگ میزنم به تلفن خاموش بعد یه سال
جات خالی من بازم دارم تنها میرم شمال
جاده ها دلشون تنگه واسه ی ما دو تا
عشق من برگرد من نیستم مال این بازیا
بت وابسته م هنوز به تو دلبستم هنوز
کاش برگردی یه روز دل دل ساده بسوز
بت وابسته م هنوز به تو دلبستم هنوز


کاش برگردی یه روز دل دل ساده بسوز
یه لحظه ش یه ساله یه سال و چجور طاقت آورد دلت


عشق من خوب بیا بگو چی بوده مشکلت
چی شده مگه میشه تموم بشه اونقدعشق
پس دلت چجوری یه دفعه پر زدش
بت وابسته م هنوز به تو دلبستم هنوز
کاش برگردی یه روز دل دل ساده بسوز
بت وابسته م هنوز به تو دلبستم هنوز
کاش برگردی یه روز دل دل ساده بسوز
***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو