loading...

98music05

,    ,    دانلود اهنگ اگر یار بخواهی و نباشم,    دانلود آهنگ هیهات حامد همایون,    هیهات اگر یار بخواهی و نباشم متن,    هیهات

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 پنجشنبه 09 خرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ اگر یار بخواهی و نباشم
,    دانلود آهنگ هیهات حامد همایون
,    هیهات اگر یار بخواهی و نباشم متن
,    هیهات اگر یار بخواهی و نباشم حامد همایون
,    دانلود آهنگ هیهات اگر یار بخواهی و نباشد
,    دانلود اهنگ والله که من عاشق چشمان تو هستم
,    دانلود آهنگ ای نورتر از نورتر از نور
,    دانلود اهنگ والله که من عاشق حامد همایون
,    دانلود آهنگ ای ماه تراز ماه حامد همایون

والله… که من، عاشـقِ چشمانِ تو هسـتم…♯♫♪

والله… که تو، با خبر از این دلِ زاری…♯♫♪

مهمانِ خـیالم شده ای!! هر شـب و هَر شب…♯♫♪

والله… شبیهِ منِ دیوانه نداری!…♯♫♪

شاعر: سهیل حسینی/

حقّا که مُرادی و مُریدت شده ام، من!…♯♫♪

حـقّا که تو خورشیدِ زمینی و زمانی…♯♫♪

حاشااا… که به غیر از تو؛ کســی در دلم اُفتد…♯♫♪

وب سایت موزیک ترین

هم سَرور و هم بی سَر و هم بی عیانی…♯♫♪

هیهات! اگر یار بخواهـی و نباشم!…♯♫♪

ای واااای به من؛ گَر تو مرا یار ندانی!…♯♫♪

باید به تو زَنجیر کنم… بندِ دلم را…♯♫♪

جانی و جهانیُ… چنیـنی و چنانی!!!…♯♫♪

آهنگ: حامد همایون/

( ای! نورتر از… نورتر از… نورتر از نور…♯♫♪

ای! ماه تر از… مــاه تر از… ماه تر از ماااه…♯♫♪

تا امر کنی… خاک درِ دَرگهت هستم…♯♫♪

ای! شاه تر از… شاه تر از… شـاه تَر از شاه…♯♫♪ ) تکرار ۲ بار

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 

 

 

 

http://musictarin.com/download-single-track/2982.php







برچسب ها دانلود اهنگ اگر یار بخواهی و نباشم دانلود آهنگ هیهات حامد همایون هیهات اگر یار بخواهی و نباشم متن هیهات اگر یار بخواهی و نباشم حامد همایون دانلود آهنگ هیهات اگر یار بخواهی و نباشد دانلود اهنگ والله که من عاشق چشمان تو هستم دانلود آهنگ ای نورتر از نورتر از نور دانلود اهنگ والله که من عاشق حامد همایون دانلود آهنگ ای ماه تراز ماه حامد همایون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو