loading...

98music05

زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم برهمن هنوز قلبم نمیشه باورش یادگاریاتو از دم دارمشبد اومد پشت هم خونه برام زندونشدش من اونم اونکه پشت گریه هاش پنهون شدهمن تموم خنده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 جمعه 10 خرداد 1398

زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم بره
من هنوز قلبم نمیشه باورش یادگاریاتو از دم دارمش
بد اومد پشت هم خونه برام زندون
شدش من اونم اونکه پشت گریه هاش پنهون شده
من تموم خنده هامو جا گذاشتم پس چرا دستات منو تنها گذاشت رفت
رفتن تو این آدمو راحت عوض کرد تو بین راه یهو دلت چیو هوس کرد
لبخند توام بعد تو با من تلف شد این آخرا رفتارتم واقعا عوض شد
رفتن تو این آدمو راحت عوض کرد تو بین راه یهو دلت چیو هوس کرد


لبخند توام بعد تو با من تلف شد این آخرا رفتارتم واقعا عوض شد

♫   ♫   ♫   ♫

 

popmelo.ir/

 

♫   ♫   ♫   ♫

چی مونده بود روی دلت که نگفتی میخواستی
تش بد بزنی بم رو عکسات هشتگ بزنی عشق
دیگه از سرت پریده
دیدی بازم آخر شدی غریبه عوض شدم راحت تویی دلیلش
چی مونده بود ثابت کنم بهت که تورو عاشق کنمت
رفتن تو این آدمو راحت عوض کرد تو بین راه یهو دلت چیو هوس کرد
لبخند توام بعد تو با من تلف شد این آخرا رفتارتم واقعا عوض شد
رفتن تو این آدمو راحت عوض کرد تو بین راه یهو دلت چیو هوس کرد
لبخند توام بعد تو با من تلف شد این آخرا رفتارتم واقعا عوض شد

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم بره دانلود آهنگ جدید زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم بره زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم بره Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم بره دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم بره دانلود آهنگ زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم بره با کیفیت 320 متن آهنگ زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم بره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو