loading...

98music05

آهنگ زندگی با تو بهتره بابک رهنمادانلود موزیک ویدیو زندگی با تو بهترهعشق من و تو توی قلبم می مونهلمس دست تو توی قلبم می مونهتو هستی با من تو رویای شبونهفکر تو هستم با این دستای سردمزندگی با تو بهترهمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 پنجشنبه 20 تیر 1398


آهنگ زندگی با تو بهتره بابک رهنما



دانلود موزیک ویدیو زندگی با تو بهتره
عشق من و تو توی قلبم می مونه
لمس دست تو توی قلبم می مونه

تو هستی با من تو رویای شبونه
فکر تو هستم با این دستای سردم



زندگی با تو بهتره
می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو
بی تو من نمی تونم

زندگی با تو بهتره
می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو
بی تو من نمی تونم

عشق من و تو توی قلبم می مونه
توی قلبم می مونه

عطر دست تو توی یادم می مونه
توی یادم می مونه

روزهای با تو هرگز یادم نمی ره
هرگز یادم نمی ره

وقتی تو هستی قلبم بارون می گیره
قلبم بارون می گیره

زندگی با تو بهتره
می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو
بی تو من نمی تونم

زندگی با تو بهتره
می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو
بی تو من نمی تونم


زندگی با تو بهتره
می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو
بی تو من نمی تونم

زندگی با تو بهتره
بذار تو دنیات بمونم
نگو حرف رفتنو
بی تو من نمی تونم

زندگی با تو بهتره
می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو
بی تو من نمی تونم

زندگی با تو بهتره
می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو
بی تو من نمی تونم

زندگی با تو بهتره
می خوام عاشقت بمونم
نگو حرف رفتنو
بی تو من نمی تونم

ای عشق من ...
تو بهترینی ...








برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ زندگی با تو بهتره بابک رهنما تکست آهنگ تکست اهنگ زندگی با تو بهتره بابک رهنما کد آهنگ پیشواز زندگی با تو بهتره بابک رهنما ایرانسل شعر اهنگ زندگی با تو بهتره بابک رهنما زندگی با تو بهتره بابک رهنما متن آهنگ زندگی با تو بهتره بابک رهنما کد آهنگ پیشواز زندگی با تو بهتره بابک رهنما همراه اول متن ترانه زندگی با تو بهتره بابک رهنما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو