loading...

98music05

متن آهنگ به عشق توئه از ایمان غلامی    Lyrics New Music Iman Gholami Be Eshghe Toe download text music    همراه با دانلود آهنگ جدید به عشق توئه از ایمان غلامی  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 161 چهارشنبه 06 شهریور 1398








متن آهنگ به عشق توئه از ایمان غلامی

    Lyrics New Music Iman Gholami Be Eshghe Toe download text music

    همراه با دانلود آهنگ جدید به عشق توئه از ایمان غلامی

    چهارمین آهنگ از آلبوم آخرین حرفا ایمان غلامی

♪♫♪

خستگی به تنم کاری نیست اگه زندگیم غرق آرامشه
به چشمم کنار تو این رابطه دقیقاً همون جور که میخوامشه
دقیقاً تو اونی که دوست داشتمو
به عشق توئه دارم زندگی میکنم
به عشق تو دارم نفس میکشم
به عشق تو هر چی بگی میکنم
به عشق توئه خوبه حال و هوام
به عشق توئه زندگیمو میخوام
به عشق توئه که هنوز رو به راهم
به عشق تو سر میشه روز و شبام
به عشق توئه خوبه حال و هوام
به عشق توئه زندگیمو میخوام


به عشق توئه که هنوز رو به راهم
به عشق تو سر میشه روز و شبام

♪♫♪

من آرامش زندگیمو فقط به احساس خوب تو مدیونمو
از این فکر آروم و بی دغدغه ازت واسه همه چی ممنونمو
دقیقاً تو اونی که دوست داشتمو
به عشق توئه دارم زندگی میکنم
به عشق تو دارم نفس میکشم
به عشق تو هر چی بگی میکنم
به عشق توئه خوبه حال و هوام
به عشق توئه زندگیمو میخوام
به عشق توئه که هنوز رو به راهم
به عشق تو سر میشه روز و شبام
به عشق توئه خوبه حال و هوام
به عشق توئه زندگیمو میخوام
به عشق توئه که هنوز رو به راهم
به عشق تو سر میشه روز و شبام

ترانه سرا : سارا مزارعی


منبع تکسانگ







برچسب ها دانلود ریمیکس به عشق توئه از ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز به عشق توئه از ایمان غلامی برای ایرانسل دانلود آهنگ به عشق توئه از ایمان غلامی با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ بی کلام به عشق توئه از ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز به عشق توئه از ایمان غلامی برای همراه اول متن آهنگ به عشق توئه از ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید به عشق توئه از ایمان غلامی لینک مستقیم دانلود آهنگ به عشق توئه از ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو