loading...

98music05

,    ,    متن اهنگ کارما از واریا,    دانلود اهنگ های واریا,    اهنگ های واریا کارما,    دانلود اهنگ واریا کارما,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 سه شنبه 09 مهر 1398


,   
,    متن اهنگ کارما از واریا
,    دانلود اهنگ های واریا
,    اهنگ های واریا کارما
,    دانلود اهنگ واریا کارما
,    دانلود اهنگ از واریا
,    اهنگهای واریا
,    اهنگ واریا بدون تو
,    دانلود موزیک ویدیو کارما از واریا
,    دانلود اهنگ های waryaw

,   

http://mysongfa.live/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7/

متن آهنگ  واریا - کارما

یاد اون روز میفتم که بهت بد کردم

یاد اشکات افتادم ، گریه کردی که برگردم

اون روز بهونه آوردم گفتم نمیخوام وابسته شی

حالا عشقم واسه همیشه از جلوی چشمم پا پس کشید

آهت گرفت ، منم زندگیم عین تو نابود شد

منم دلم تنگه خاطراتم باهاش توو بارون شد

***

آهت گرفت ، منم زندگیم عین تو نابود شد

منم دلم تنگه خاطراتم باهاش توو بارون شد

حرف تو شد ، سرم اومد هر کاری که کردم با تو

دستمو ول کرد همونطوری که ول کردم دستاتو

خواب شبم کو ؟ خنده ی روی لبم کو ؟

فقط به تو که سخت نگذشت

اون اشکا واسه منم بود

***

منم قد تو غم دیدم ، دروغه بگم که بعد تو خندیدم

این دیوونه قصتو هر جا رفت گفت

میخوابم به زور هفتا رنگ قرص

آهت گرفت ، منم زندگیم عین تو نابود شد

منم دلم تنگه خاطراتم باهاش توو بارون شد

آهت گرفت ، منم زندگیم عین تو نابود شد

منم دلم تنگه خاطراتش باهاش توو بارون شد

آهت گرفت ، منم زندگیم عین تو نابود شد

منم دلم تنگه خاطراتش باهاش توو بارون شد







برچسب ها متن اهنگ کارما از واریا دانلود اهنگ های واریا اهنگ های واریا کارما دانلود اهنگ واریا کارما دانلود اهنگ از واریا اهنگهای واریا اهنگ واریا بدون تو دانلود موزیک ویدیو کارما از واریا دانلود اهنگ های waryaw
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو