loading...

98music05

,    دانلود اهنگ نمیخواستم عشقتو ازت بگیرم,    دانلود ریمیکس آهنگ نمیخواستم از بهنام علمشاهی,    دانلود آهنگ نمیخواستم از بهنام علمشاهی با کیفیت بالا, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 107 یکشنبه 10 تیر 1397



,    دانلود اهنگ نمیخواستم عشقتو ازت بگیرم
,    دانلود ریمیکس آهنگ نمیخواستم از بهنام علمشاهی
,    دانلود آهنگ نمیخواستم از بهنام علمشاهی با کیفیت بالا
,    دانلود آهنگ نمیخواستم همراه با رپ
,    دانلود آهنگ بهنام علمشاهی نمیخواستم با رپ
,    دانلود اهنگ نمیخواستم پادگان رپ
,    اهنگ نمیخواستم میلاد دراگ
,    دانلود آهنگ پادگان رپ بهنام علمشاهی
,    دانلود آهنگ نمیخواستم همراه بارپ
,   

http://www.abanmusic.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%86%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85/

 

نمی خواستم عکساتو پاره کنم

نمی خواستم دلو بیچاره کنم

نمی خواستم تورو آواره کنم

ولی مجبور شدم این کارو کنم

ولی مجبور شدم این کارو کنم

نمی خواستم تو بیفتی از چشام

نمی خواستم بمونی بازم به پام

نمی خواستم ببینم اشک تورو

عزیزم گریه دیگه بسه برو

عزیزم گریه دیگه بسه برو

عزیزم گریه دیگه بسه برو

نمی خواستم عشقمو ازت بگیرم

نمی خواستم تو بمیری تا بمیرم

نمی خواستم نمی خواستم

میدونستم تو بری تنها میمیرم

میدونستم تو بری تنها میمیرم

نمی خوام بیشتر از این شکسته شی

نمیخوام باهام بیای که خسته شی

نمیخوام بیشتر از این شکسته شی

نمیخوام باهام بیای که خسته شی

نمیخوام که بگذرم به سادگی

عزیزم برو برس به زندگیت

عزیزم برو برس به زندگیت

نمیخواستم عشقمو ازت بگیرم

نمیخواستم تو بمیری تا بمیرم

نمی خواستم نمی خواستم

میدونستم تو بری تنها میمیرم

میدونستم تو بری تنها میمیرم

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ نمیخواستم عشقتو ازت بگیرم دانلود ریمیکس آهنگ نمیخواستم از بهنام علمشاهی دانلود آهنگ نمیخواستم از بهنام علمشاهی با کیفیت بالا دانلود آهنگ نمیخواستم همراه با رپ دانلود آهنگ بهنام علمشاهی نمیخواستم با رپ دانلود اهنگ نمیخواستم پادگان رپ اهنگ نمیخواستم میلاد دراگ دانلود آهنگ پادگان رپ بهنام علمشاهی دانلود آهنگ نمیخواستم همراه بارپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو