loading...

98music05

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از اسد علیزاده بنام باور دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ متن آهنگ باور از اسد علیزاده Download Song B

♥حسـ ــین♥ بازدید : 21 دوشنبه 06 آبان 1398

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از اسد علیزاده بنام باور

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن آهنگ باور از اسد علیزاده

Download Song By Asad Alizadeh - Bavar 

***

واسه من باورش سخته ، که تو رفتی از این دنیا

بگو که خواب میبینم ، دروغ محضِ این حرف ها 

تمام هستیم بودی ، مگه میشه بدون تو

الهی که بمیرم من ، نبینم جای خالی تو

چقدر سنگینه مرگ تو ، وجودم لِه شده انگار

 

دارم از غصه میمیرم به زیر حجم این آوا

چقدر سنگینه مرگ تو ، وجودم لِه شده انگار

دارم از غصه میمیرم به زیر حجم این آوا

تکست آهنگ باور از اسد علیزاده

ولی با این همه بازم ، هنوزم حاضری این جا 

هنوزم یاد تو زندست ، با اینکه رفتی از دنیام

باید کاری کنم یادت ، نشه گریه نشه افسوس

باید کاری کنم روحت ، نشه از حال من مایوس

به یاد و احترام تو نباید خم بشه پُشتم

تو اینجایی تو قلب من ، نباید بشکنم از غم

 ***

دانلود با کیفیت 320

حجم :8.95MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :3.62MB







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو