loading...

98music05

,    متن اهنگ محلی نشینم روبرو قربان رویت,    متن اهنگ مازنی تی بلارم,    متن اهنگ تی بلارم مجید حسینی,    متن اهنگ مازندرانی سر سنگ بشینم م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 21 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن اهنگ محلی نشینم روبرو قربان رویت
,    متن اهنگ مازنی تی بلارم
,    متن اهنگ تی بلارم مجید حسینی
,    متن اهنگ مازندرانی سر سنگ بشینم من زار بنالم
,    متن اهنگ سر سنگ بشینم زار بنالم
,    متن اهنگ جواد نکایی تی بلارم
,    اهنگ جواد نکایی سر سنگ بشینم من زار بنالم
,    متن اهنگ جواد نکایی ته بلارم
,    متن اهنگ جواد نکایی بابا لیلی
,    متن آهنگهای محلی
,   

متن آهنگ جواد نکایی سر سنگ بشینم من زار بنالم تی بلارم

♬●♫●●♩●♬●♩●●♫●♬

سر سَنگ بنشیم ، یک زار بنالم تی بلارم بورم پیشِ خدا یک دم بنالم تی بلارم ♫●♬

همه گل دسته دارن ما ندارم تی برارم ، می دل وا بورده وا بورده تی بلارم

می دل وای لله وا بورده تی بلارم ، سر سَنگ بنشیم یک زار بنالم تی بلارم ♫●♬

بورم پیشِ خُدا یک دم بنالم تی بلارم ، می دل وا بورده وا بورده تی بلارم

 

می دل وای لله وا بورده تی بِلارم بابا♫●♬

لیلی لیلی بازار شومبه جان ، لیلی دیدن یارِ شومبه

بابا لیلی لیلی بازار شومبه ، جانِ لیلی دیدن یار شومبه♫●♬

♬●♫●●♩●♬●♩●●♫●♬

سر سنگ بشینم من زار بنالم تی بلارم جواد نکایی







برچسب ها متن اهنگ محلی نشینم روبرو قربان رویت متن اهنگ مازنی تی بلارم متن اهنگ تی بلارم مجید حسینی متن اهنگ مازندرانی سر سنگ بشینم من زار بنالم متن اهنگ سر سنگ بشینم زار بنالم متن اهنگ جواد نکایی تی بلارم اهنگ جواد نکایی سر سنگ بشینم من زار بنالم متن اهنگ جواد نکایی ته بلارم متن اهنگ جواد نکایی بابا لیلی متن آهنگهای محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو