loading...

98music05

,    متن آهنگ فریدون اسرایی چقدر خوبه,    متن اهنگ فریدون اسرایی عاشقانه,    آهنگهای شاد فریدون آسرایی,    اهنگ غمگین فریدون اسرایی, &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 21 جمعه 20 دی 1398




,    متن آهنگ فریدون اسرایی چقدر خوبه
,    متن اهنگ فریدون اسرایی عاشقانه
,    آهنگهای شاد فریدون آسرایی
,    اهنگ غمگین فریدون اسرایی
,    متن اهنگ چقدر خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم
,    متن آهنگ های فریدون آسرایی
,    متن آهنگ جدید فریدون آسرایی
,    متن آهنگ چقدر خوبه تو رو دارم چقدر خوبه که اینجایی
,    متن آخرین آهنگ های فریدون آسرایی
,    متن آهنگ

چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی
چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو
شادم که شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو
شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات
شادم با شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو
شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات
چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی
چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو

♪♫♪

تو بیتابی بیتابیدن زمین دور تو میگردید
هوای من کنار تو محاله دیگه برگرده
چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی
چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو
شادم که شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو
شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات
شادم با شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو
شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات
چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی
چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو

ترانه سرا : پیام ربیعی







برچسب ها متن آهنگ فریدون اسرایی چقدر خوبه متن اهنگ فریدون اسرایی عاشقانه آهنگهای شاد فریدون آسرایی اهنگ غمگین فریدون اسرایی متن اهنگ چقدر خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم متن آهنگ های فریدون آسرایی متن آهنگ جدید فریدون آسرایی متن آهنگ چقدر خوبه تو رو دارم چقدر خوبه که اینجایی متن آخرین آهنگ های فریدون آسرایی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو