loading...

98music05

  Download New Song Mehdi Moradi Jormam Che Bood دانلود آهنگ جرمم چه بود مهدی مرادی جدیدترین آهنگ های شهریور ماه ۹۴ برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…   تکست و متن آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 دوشنبه 07 بهمن 1398

 

Download New Song Mehdi Moradi Jormam Che Bood

دانلود آهنگ جرمم چه بود مهدی مرادی

جدیدترین آهنگ های شهریور ماه ۹۴

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

تکست و متن آهنگ جدید جرمم چه بود مهدي مرادي

دادم تو را هر شب رها از من نباشی تو

اگر تسلیم دل هستی جدا از من نباشی تو

 

ولی تو بی تفاوت از کنار من گذر کردی

همون لحظه برام رو شد که بی احساسی و سردی

ولی تو بی تفاوت از کنار من گذر کردی

همون لحظه برام رو شد که بی احساسی و سردی

همون لحظه برام رو شد،که از من تا کجا دوری

بگو این عشقِ پاکم را چرا با کینه آغشتی

بگو آخر چه کردم که،مرا از پیشِ خود راندی

زمینی بودم اما تو،مرا نا آشنا خواندی

بگو آخر چه کردم که،مرا از پیشِ خود راندی

زمینی بودم اما تو مرا نا آشنا خواندی

 

 
دانلود آهنگ جدید مهدی مرادی جرمم چه بودچقدر این آهنگ را دوست داشتید؟ ۴ Votes
بخش دانلود فایل :
دانلود آهنگ جدید مهدی مرادی جرمم چه بود
دانلود آهنگ
آموزش دانلود:
برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه Save Link As ... را بزنید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو