loading...

98music05

,    دانلود آهنگ خیانت میثم ابراهیمی,    متن آهنگ خیانت کردنم خوبه میثم ابراهیمی,    دانلود آهنگ نیمه شب از میثم ابراهیمی,    دانلود آهنگ می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 شنبه 30 تیر 1397




,    دانلود آهنگ خیانت میثم ابراهیمی
,    متن آهنگ خیانت کردنم خوبه میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ نیمه شب از میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چرا دستات سرده
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی از غصه میمیرم
,    دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام شهر باران
,    دانلود آهنگ خیانت کردی
,    آهنگ خیانت ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ خیانت فرزاد فرزین
,   

http://bia4music.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA-%DA%A9/

من از اون لحظه ای که رفتی فهمیدم یه وقتایی
خیانت کردنم خوبه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی بنام خیانت کردنم خوبه + متن آهنگ

متن آهنگ خیانت کردنم خوبه میثم ابراهیمی

با کی صحبت کنم این لحظه ها باتو؟! تو چی میفهمی از
قلبی که آشوبه؟!
من از اون لحظه ای که رفتی فهمیدم یه وقتایی
خیانت کردنم خوبه
یه وقتایی نباید خیلی تنها موند باید جای ِ کسی که رفته رو
پرکرد
فقط موندم چجوری میشه قلبی رو که از عشقت پره
غرق تنفر کرد
تو می خواتی منطقی باشم تو این روزا میفهمی داری حرفو
به کی میگی؟!
من از دیوونگیم ِکه دوست دارم تو میفهمی به یه
دیوونه چی میگــــــــــــــــــی؟!

با کی صحبت کنم این لحظه های تلخ چجوری کم کنم
از بار ِ این سختی
یه حسی مانعم میشه بگم برگرد بمون پیشش
اگه انقدر خوشبختی
تو می خواتی منطقی باشم.تو این روزا میفهمی داری حرفو
به کی میگی؟!
من از دیوونگیم ِکه دوست دارم تو میفهمی به یه
دیوونه چی میگــــــــــــــــــی؟!.
.
تو می خواتی منطقی باشم تو این روزا میفهمی داری حرفو
به کی میگی؟!
من از دیوونگیم ِکه دوست دارم تو میفهمی به یه
دیوونه چی میگــــــــــــــــــی؟!

http://up.bia4music.org/music/94/khordad/128.jpg

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود آهنگ خیانت میثم ابراهیمی متن آهنگ خیانت کردنم خوبه میثم ابراهیمی دانلود آهنگ نیمه شب از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چرا دستات سرده دانلود آهنگ میثم ابراهیمی از غصه میمیرم دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام شهر باران دانلود آهنگ خیانت کردی آهنگ خیانت ایمان غلامی دانلود آهنگ خیانت فرزاد فرزین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو