loading...

98music05

وقتی که خاکم میکننبهش بگین پیشم نیادبگید که رفت مسافرتبگید شماره ای ندادیه جور بگید که اخرش از حرفاتون  هول نکنهطاقت ندارم ببینمبه قبر من نگاه کنهدونه به دونه عکسامو بردارید اتیش بزنیدهر چی که خا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 309 دوشنبه 01 مرداد 1397


وقتی که خاکم میکنن

بهش بگین پیشم نیاد

بگید که رفت مسافرت

بگید شماره ای نداد


یه جور بگید که اخرش از حرفاتون  هول نکنه

طاقت ندارم ببینم

به قبر من نگاه کنه

دونه به دونه عکسامو بردارید اتیش بزنید

هر چی که خاطره دارم

برید و از بیخ بکنید

نزارید از اسم منم  یک کلمه جا بمونه

نمیخوام هیچ وقت تنمو توی گورم بلرزونه

 

برو اتیش به قلب من نزن

بزار نگاهت از یادم بره

بزار واسه همیشه قلب من

چال بشه با من کلی خاطره

 .

.

.

در ادامه مطلب

 


وقتی که خاکم میکنن

بهش بگین پیشم نیاد

بگید که رفت مسافرت

بگید شماره ای نداد

یه جور بگید که اخرش از حرفاتون  هول نکنه

طاقت ندارم ببینم

به قبر من نگاه کنه

دونه به دونه عکسامو بردارید اتیش بزنید

هر چی که خاطره دارم

برید و از بیخ بکنید

نزارید از اسم منم  یک کلمه جا بمونه

نمیخوام هیچ وقت تنمو توی گورم بلرزونه

 

برو اتیش به قلب من نزن

بزار نگاهت از یادم بره

بزار واسه همیشه قلب من

چال بشه با من کلی خاطره

 

برو نمیخوام ببینی خونه ی من خالی شده

همدم من به جای تو ریگهای پوشالی شده

اونکه میگفت میمرد برات

دیدی راست راستی مرد

رفت و همه خاطره شم به خاطرت برداشت و برد

بهش بگید نشسته پات

بهش بگید نیومدی

بگین هنوز دوست داره

با اینکه قیدشو زدی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو