loading...

98music05

حامد پهلان / متن ترانه شیرین دانلود آهنگ شیرین حامد پهلان » شاعر : حامد پهلان» آهنگ ساز : حامد پهلان» تنظیم : ( امیر عرشیا )یه یاری دارم اسمش شیرینههمیه حرفاش به دل میشینهی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 پنجشنبه 18 مرداد 1397

حامد پهلان / متن ترانه شیرین 

دانلود آهنگ شیرین حامد پهلان 

» شاعر : حامد پهلان
» آهنگ ساز : حامد پهلان
» تنظیم : ( امیر عرشیا )

یه یاری دارم اسمش شیرینه
همیه حرفاش به دل میشینه



یه یاری دارم هیشکی نداره
قشنگی هاشو دنیا نداره

شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم

شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم


نازکن موهاتو بازکن
تو آسمون قلبم حالا پرواز کن

نازکن موهاتو بازکن
تو آسمون قلبم حالا پرواز کن ، حالا پرواز کن

شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم

شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
.شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم

یه یاری دارم اسمش شیرینه
همیه حرفاش به دل میشینه

یه یاری دارم هیشکی نداره
قشنگی هاشو دنیا نداره

شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم

شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم

نازکن موهاتو بازکن
تو آسمون قلبم حالا پرواز کن

نازکن موهاتو بازکن
تو آسمون قلبم حالا پرواز کن ، حالا پرواز کن

 







برچسب ها دانلود آهنگ شیرین حامد پهلان رمیکس Remix متن آهنگ شیرین حامد پهلان کد آوای انتظار همراه اول شیرین حامد پهلان دانلود آهنگ شیرین حامد پهلان دانلود آهنگ شیرین حامد پهلان کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل شیرین حامد پهلان کد آهنگ پیشواز همراه اول شیرین حامد پهلان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو