loading...

98music05

متن آهنگ نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم (نامه رسون) نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم نامتو داد به دستم گذاشتمش رو سینه نامه رسون ببینه خط عزیز یاره

♥حسـ ــین♥ بازدید : 167 سه شنبه 13 شهریور 1397

متن آهنگ نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم (نامه رسون)

نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم

نامتو داد به دستم گذاشتمش رو سینه

نامه رسون ببینه خط عزیز یاره

دیر دیر برام نیاره لطف زیاد کردی

http://www.cloob.com/u/mcisms/126718401


از من تو یاد کردی نامه برام نوشتی

دل منو شاد کردی دل منو شاد کردی

نامه رسون صدام کرد نگاه به نامه هام کرد

اونی که خط تو روش بود عکس قشنگت توش بود

زودتر به دست من داد باقی رو بردش از یاد

میدونست فقط همینه اونی که می خواستم اینه

لطف زیاد کردی از من تو یادکردی

نامه برام نوشتی دل منو شاد کردی

دل منو شاد کردی نذر و نیاز کردم

نامه رو باز کردم نوشتی تنها موندی

میای پیشم بزودی نوشتی برمی گردی

مژده از این قشنگتر صد دفعه خوندم از سر

هنوز ندارم باور نامه رسون نگام کرد

یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم

نامتو داد به دستم گذاشتمش رو سینه

نامه رسون ببینه خط عزیز یاره

دیر دیر برام نیاره لطف زیاد کردی

از من تو یاد کردی نامه برام نوشتی

دل منو شاد کردی دل منو شاد کردی

لطف زیاد کردی از من تو یاد کردی

نامه برام نوشتی دل منو شاد کردی

دل منو شاد کردی نذر و نیاز کردم

نامه رو باز کردم نوشتی تنها موندی

میای پیشم بزودی نوشتی برمی گردی

مژده از این قشنگتر صد دفعه خوندم از سر

هنوز ندارم باور نامه رسون نگام کرد

یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم

نامتو داد به دستم گذاشتمش رو سینه

نامه رسون ببینه خط عزیز یاره

دیر دیر برام نیاره لطف زیاد کردی

از من تو یاد کردی نامه برام نوشتی

دل منو شاد کردی دل منو شاد کردی

لطف زیاد کردی از من تو یاد کردی

نامه برام نوشتی دل منو شاد کردی







برچسب ها دانلود آهنگ نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم کد آهنگ پیشواز ایرانسل نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم دانلود آهنگ نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم کد آهنگ پیشواز همراه اول نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم دانلود آهنگ نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم رمیکس Remix متن آهنگ نامه رسون نگام کرد یواشکی صدام کرد می دونه که عاشق هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو