loading...

98music05

داود سرخوش_سرزمین من بی آشیانه گشتم خانه به خانه گشتم بی تو همیشه با غم شانه به شانه گشتم عشق یگانه من از تو نشانه من بی تو نمک ندارد شعر و ترانه من سرزمین من خسته خسته از جفایی سرزمین من بی سرود و بی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 237 سه شنبه 13 شهریور 1397

داود سرخوش_سرزمین من
بی آشیانه گشتم خانه به خانه گشتم
بی تو همیشه با غم شانه به شانه گشتم
عشق یگانه من از تو نشانه من
بی تو نمک ندارد شعر و ترانه من
سرزمین من خسته خسته از جفایی
سرزمین من بی سرود و بی صدایی
سرزمین من دردمندِ بی دوایی
سرزمین من


سرزمین من کی غم تو را سروده؟
سرزمین من کی ره تو را گشوده؟
سرزمین من کی به تو وفا نموده؟
سرزمین من
ماه و ستاره من راه دوباره من
در همه جا نمیشه بی تو گزاره من
گنج تو را ربودند از بهر عشرت خود
قلب تو را شکسته هر که به نوبت خود
سرزمین من خسته خسته از جفایی
سرزمین من بی سرود و بی صدایی
سرزمین من دردمندِ بی دوایی
سرزمین من
سرزمین من مثل چشم انتظاری
سرزمین من مثل دشت پر غباری
سرزمین من مثل قلب داغداری
سرزمین من

https://www.tarafdari.com/







برچسب ها دانلود اهنگ داود سر خوش سرزمین من دانلود رایگان آهنگ سرزمین من داوود سرخوش دانلود آهنگ افغانی سرزمین من با کیفیت بالا آهنگ سرزمین من خواننده زن آهنگ افغانی سرزمین من خسته خسته از جفا دانلود آهنگ سرزمین من دانلود آهنگ سرزمین من خواننده زن دانلود آهنگ های داوود سرخوش متن آهنگ افغانی سرزمین من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو