loading...

98music05

آهنگ نازت کشیدن داره گورگن هرچی که ناز کنی کشیدن دارهبلای تو به جون خریدن دارهبا اینکه صدبار دلمو شکستیحرفای تلخ تو شنیدن دارهبا اینکه صدبار دلمو شکستیحرفای تلخ تو شنیدن دارهدل تو ز سنگ خارا دل م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 سه شنبه 13 شهریور 1397

آهنگ نازت کشیدن داره گورگن

 هرچی که ناز کنی کشیدن داره
بلای تو به جون خریدن داره
با اینکه صدبار دلمو شکستی
حرفای تلخ تو شنیدن داره
با اینکه صدبار دلمو شکستی
حرفای تلخ تو شنیدن داره


دل تو ز سنگ خارا دل من سنگ صبوره
بین دل های من و تو فاصله یه راه دوره
دل تو ز سنگ خارا دل من سنگ صبوره


بین دل های من و تو فاصله یه راه دوره
هرچی که ناز کنی کشیدن داره
بلای تو به جون خریدن داره
آخ بلای تو به جون خریدن داره

با همه بی وفاییت باز تورو می پرستم
در آرزوی وصلت یه عمره که نشستم
من که به خاطر تو از همه کس گذشتم
سنگ صبور دل رو به پای تو شکستم
آ.....ی
بیا امید دل بیقرار من
رنگ خزون گرفته نوبهار من








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو