loading...

98music05

 آهنگ نون و گریه پویا بیاتیدکلمهآخرش میکشه منو ، بغضی که تویه صدامهاینا قصه نیست عزیزم ، دفتر خاطره هامهوقتی دلتنگ تو بودم تو سکوتمرو شنیدی روی گونه های خیسم رد گریه هامو دیدی اشک من نذ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 چهارشنبه 28 شهریور 1397



 آهنگ نون و گریه پویا بیاتی
دکلمه
آخرش میکشه منو ، بغضی که تویه صدامهاینا قصه نیست عزیزم ، دفتر خاطره هامه


وقتی دلتنگ تو بودم تو سکوتمرو شنیدی 

روی گونه های خیسم رد گریه هامو دیدی 

اشک من نذاشت ببینم با کدوم ترانه رفتی



چقدر عاشقانه موندی چقدر عاشقانه رفتی

با یک لقمه نون و گریه با دل پاره و پیرم 

زنده موندم تا بیایی و بعد دیدنت بمیرم

یه صدای خسته دارم یه دل شکسته دارم 

کمکم کن تا بتونم سررو شونه هات بذارم 

آخرش میکشه منو بغضی که توی صدامه 

اینا قصه نیست عزیزم دفتر خاطرهامه 

ساکتم ، غرق سکوتم ، تشنه ام کویره لوطم

تو همیشه نیستی اما من همیشه رو به روتم

با یک لقمه نون و گریه با دل پاره و پیرم

زنده موندم تا بیایی و بعد دیدنت بمیرم

یه صدای خسته دارم یه دل شکسته دارم 

کمکم کن تا بتونم سررو شونه هات بذارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو