loading...

98music05

آهنگ هنوزم دوستت دارم حسن شماعی زادهدانلود آهنگ جدید,کد آوای انتظار همراه اول  میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود موزیک جدید,mp3  میگفتی تویی که با من همزبونی,متن ترانه  میگفتی تویی که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 یکشنبه 01 مهر 1397

آهنگ هنوزم دوستت دارم حسن شماعی زاده
دانلود آهنگ جدید,کد آوای انتظار همراه اول  میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود موزیک جدید,mp3  میگفتی تویی که با من همزبونی,متن ترانه  میگفتی تویی که با من همزبونی,Iranian Music,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود   میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود رایگان اهنگ  میگفتی تویی که با من همزبونی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود آهنگ 97 ,متن موزیک  میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود آهنگ زیبا,دانلود آهنگ  میگفتی تویی که با من همزبونی,Text Music & Download music,متن آهنگ  میگفتی تویی که با من همزبونی,Download New Music,دانلود ترانه  میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود متن اهنگ  میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ  میگفتی تویی که با من همزبونی کیفیت 320,  میگفتی تویی که با من همزبونی اهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول  میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود آهنگ  میگفتی تویی که با من همزبونی ریمیکس Remix,تکست آهنگ  میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود موزیک  میگفتی تویی که با من همزبونی,دانلود اهنگ گلچین شده,
 میگفتی تویی که با من همزبونی
میگفتی به خدا قدرمو میدونی
میگفتی واسه من میمونی همیشه
قلب مهربونت بی وفا نمیشه
قلب مهربونت بی وفا نمیشه


تو چرا دروغ گفتی . رفتی بی وفا
خدا رو قسم دادی . رفتی بی خدا
دل من به عشق تو داشت جون میگرفت
زندگی تلخم داشت سامون میگرفت
میگفتی تویی که با من همزبونی
میگفتی به خدا قدرمو میدونی
میگفتی واسه من میمونی همیشه
قلب مهربونت بی وفا نمیشه
قلب مهربونت بی وفا نمیشه
یه زن از دوری تو داره تنها میمیره

زندگیش آروم آروم داره پایون میگیره
بیا نذار بمیره
چه کنم اگه بیای . چی برام مونده به جا؟
دل من تو سینه مرد . وقتی رفتی بی صدا
دیگه هیچی ندارم زیر پاهات بذارم
بیا جونمو بگیر . هنوزم دوستت دارم
هنورم دوستت دارم
تو چرا دروغ گفتی . رفتی بی وفا
خدا رو قسم دادی . رفتی بی خدا
دل من به عشق تو داشت جون میگرفت
زندگی تلخم داشت سامون میگرفت
میگفتی تویی که با من همزبونی
میگفتی به خدا قدرمو میدونی
میگفتی واسه من میمونی همیشه
قلب مهربونت بی وفا نمیشه
قلب مهربونت بی وفا نمیشه
تو چرا دروغ گفتی . رفتی بی وفا
خدا رو قسم دادی . رفتی بی خدا
دل من به عشق تو داشت جون میگرفت
زندگی تلخم داشت سامون میگرفت
میگفتی به خدا قدرمو میدونی
میگفتی واسه من میمونی همیشه



www.iransong.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید کد آوای انتظار همراه اول میگفتی تویی که با من همزبونی دانلود موزیک جدید mp3 میگفتی تویی که با من همزبونی متن ترانه میگفتی تویی که با من همزبونی Iranian Music دانلود اهنگ ایرانی دانلود میگفتی تویی که با من همزبونی دانلود رایگان اهنگ میگفتی تویی که با من همزبونی کد آهنگ پیشواز ایرانسل میگفتی تویی که با من همزبونی دانلود آهنگ 97 متن موزیک میگفتی تویی که با من همزبونی دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ میگفتی تویی که با من همزبونی Text Music & Download music متن آهنگ میگفتی تویی که با من همزبونی Download New Music دانلود ترانه میگفتی تویی که با من همزبونی دانلود متن اهنگ میگفتی تویی که با من همزبونی دانلود بهترین آهنگها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو