loading...

98music05

آهنگ هوار هوار فتانه خدای آسمونها خیلی دلم گرفته رقیب بی سر و پا یارمو ازم گرفتهاو رفته از کنارم قلب منو شکستهخطا نموده با من با دیگران نشسته هوار هوار بردن دار و ندار ما را ز دست

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 یکشنبه 01 مهر 1397

آهنگ هوار هوار فتانه

 خدای آسمونها خیلی دلم گرفته 
رقیب بی سر و پا یارمو ازم گرفته
او رفته از کنارم قلب منو شکسته
خطا نموده با من با دیگران نشسته 

هوار هوار بردن دار و ندار ما را 
ز دست من گرفتن اون یار بی وفا را


هوار هوار بردن دار و ندار ما را 
ز دست من گرفتن اون یار بی وفا را


بیا من و تو باهم یک دل و یک زبون شیم 
بامهر و با محبت عبرت دیگر باشم
تو این دیار غربت قدر همو بدونیم
با زندگی بجنگیم کنار هم بمونیم 

تو ای همدم و ایمانم
تو ای امید و ای جانم 
من به یاد عشق تو 
جاویدانه میخوانم
من به یاد عشق تو
جاویدانه میخوانم 

هوار هوار بردن دار و ندار ما را ز دست من گرفتن اون یار بی وفا را هوار هوار بردن دار و ندار ما را ز دست من گرفتن اون یار بی وفا را


منبع:
iransong.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک جدید خدای آسمونها خیلی دلم گرفته اهنگ جدید دانلود آهنگ خدای آسمونها خیلی دلم گرفته ریمیکس Remix Iranian Music دانلود اهنگ ایرانی متن ترانه خدای آسمونها خیلی دلم گرفته دانلود خدای آسمونها خیلی دلم گرفته دانلود آهنگ خدای آسمونها خیلی دلم گرفته دانلود آهنگ 97 دانلود آهنگ زیبا Text Music & Download music دانلود رایگان اهنگ خدای آسمونها خیلی دلم گرفته Download New Music دانلود بهترین آهنگها متن آهنگ خدای آسمونها خیلی دلم گرفته تکست آهنگ خدای آسمونها خیلی دلم گرفته دانلود متن اهنگ خدای آسمونها خیلی دلم گرفته کد آهنگ پیشواز همراه اول خدای آسمونها خیلی دلم گرفته متن موزیک خدای آسمونها خیلی دلم گرفته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو