loading...

98music05

دانلود آهنگ جدید,متن ترانه حجت درولی به نام سوال بی جواب,دانلود متن اهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب, حجت درولی به نام سوال بی جواب اهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,تکست آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 32 دوشنبه 09 مهر 1397

دانلود آهنگ جدید,متن ترانه حجت درولی به نام سوال بی جواب,دانلود متن اهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب, حجت درولی به نام سوال بی جواب اهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,تکست آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب,دانلود آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب کیفیت 320,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب ریمیکس Remix,متن موزیک حجت درولی به نام سوال بی جواب,دانلود آهنگ زیبا,دانلود آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب,دانلود آهنگ 97 ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حجت درولی به نام سوال بی جواب,کد آوای انتظار همراه اول حجت درولی به نام سوال بی جواب,دانلود رایگان اهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود موزیک حجت درولی به نام سوال بی جواب,متن آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب,دانلود  حجت درولی به نام سوال بی جواب,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حجت درولی به نام سوال بی جواب,Text Music & Download music,mp3 حجت درولی به نام سوال بی جواب,Download New Music,دانلود ترانه حجت درولی به نام سوال بی جواب,دانلود اهنگ گلچین شده,Iranian Music,

http://bia4music.org

هی چطور دلت اومد منو تنها بذاری
چقد بگم با هر آدمی نجوش
زندگیمو پات دادم اینقد منو ارزون نفروش
کی مثله من قهر میکنی میبوستت خواهش میکنه
یعنی الان به جایه من کی تورو نوازش میکنه

 


هی چطور دلت اومد منو تنها بذاری
چقد بگم با هر آدمی نجوش
زندگیمو پات دادم اینقد منو ارزون نفروش
کی مثله من قهر میکنی میبوستت خواهش میکنه
یعنی الان به جایه من کی تورو نوازش میکنه
کاش وقتی میرفتی میمردم
نیستی ببینی چقد افسردم
بعد تو هرچی بود کنایه از آشنا و رفیق خوردم
وقتی سرباز دلت بودم از رخه حریف نترسیدم
فقط به خاطر تو بود تا آخرین خونه جنگیدم
چشماتو رو به من بستی چشمات رو به کی بازه
نه این آخر عشقت نیست این واسه ی تو آغازه
همش دروغ همش عذاب
همش سواله بی جواب
این همه گل برد واسه
اون اما یکی به من نداد
شعر آهنگ جدید حجت درولی سوال بی جواب
به حاله من گریه میکرد همیشه ابره آسمون
لبایه ما دعا میکرد من واسه تو تو واسه اون
قسم میخورد اون اولاش
قسم میخورد به جونه من
با گریه میگفت میمیره حتی یه روز بدونه من
کاش وقتی میرفتی میمردم
نیستی ببینی چقد افسردم
بعد تو هرچی بود کنایه از آشنا و رفیق خوردم
وقتی سرباز دلت بودم از رخه حریف نترسیدم
فقط به خاطر تو بود تا آخرین خونه جنگیدم
چشماتو رو به من بستی چشمات رو به کی بازه
نه این آخر عشقت نیست این واسه ی تو آغازه
همش دروغ همش عذاب
همش سواله بی جواب
این همه گل برد واسه
اون اما یکی به من نداد

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود آهنگ جدید متن ترانه حجت درولی به نام سوال بی جواب دانلود متن اهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب حجت درولی به نام سوال بی جواب اهنگ جدید دانلود موزیک جدید تکست آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب دانلود آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب کیفیت 320 دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب ریمیکس Remix متن موزیک حجت درولی به نام سوال بی جواب دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب دانلود آهنگ 97 کد آهنگ پیشواز همراه اول حجت درولی به نام سوال بی جواب کد آوای انتظار همراه اول حجت درولی به نام سوال بی جواب دانلود رایگان اهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب دانلود اهنگ ایرانی دانلود موزیک حجت درولی به نام سوال بی جواب متن آهنگ حجت درولی به نام سوال بی جواب دانلود حجت درولی به نام سوال بی جواب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو