loading...

98music05

دانلود رایگان اهنگ  شرم نگاهت سیاوش سهراب,دانلود آهنگ  شرم نگاهت سیاوش سهراب ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  شرم نگاهت سیاوش سهراب,کد آوای انتظار همراه اول  شرم نگاهت سیاوش سه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 سه شنبه 01 آبان 1397

دانلود رایگان اهنگ  شرم نگاهت سیاوش سهراب,دانلود آهنگ  شرم نگاهت سیاوش سهراب ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  شرم نگاهت سیاوش سهراب,کد آوای انتظار همراه اول  شرم نگاهت سیاوش سهراب,دانلود آهنگ  شرم نگاهت سیاوش سهراب کیفیت 320,اکورد آهنگ  شرم نگاهت سیاوش سهراب,متن آهنگ  شرم نگاهت سیاوش سهراب,دانلود آهنگ  شرم نگاهت سیاوش سهراب,کد آهنگ پیشواز همراه اول  شرم نگاهت سیاوش سهراب,

http://www.faratext.com/177/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b4%d8%b1%d9%85-%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d9%87%d8%b1%d8%a7%d8%a8.html

 

متن آهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب
Lyrics Music Siavosh Sohrab Sharme Negat

متن آهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب

 

ترانه و شعر آهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب

یه روزی تو چشمام عکس تو افتاد نگاهت یه کاری دست دلم داد
کاشکی هیچ وقت تو رو ندیده بودم آب از سرم گذشته ای داد بیداد
میگفتی با چشمات کارم تمومه چه بی اعتباره رسمه زمونه
نشد تسلیمه احساست نباشم نباشی زندگی دیگه حرومه
نباشی زندگی دیگه حرومه

شرمو از نگات بگیری یه لحظه اسممو صدا کن دلم بلرزه
بذار تا حرفه قلبتو بدونم اسممو صدا کن دلم بلرزه
شرمو از نگات بگیری یه لحظه اسممو صدا کن دلم بلرزه
بذار تا حرفه قلبتو بدونم اسممو صدا کن دلم بلرزه

تکست آهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب

تو چشمام نگاه کن ببین که میخوام کنارت بمونم واسه همیشه
نگو دست قسمت تو دست ما نیست نگو که محاله نگو نمیشه
نگو که محاله نگو نمیشه

شرمو از نگات بگیری یه لحظه اسممو صدا کن دلم بلرزه
بذار تا حرفه قلبتو بدونم اسممو صدا کن دلم بلرزه
شرمو از نگات بگیری یه لحظه اسممو صدا کن دلم بلرزه
بذار تا حرفه قلبتو بدونم اسممو صدا کن دلم بلرزه

**







برچسب ها دانلود رایگان اهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب دانلود آهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل شرم نگاهت سیاوش سهراب کد آوای انتظار همراه اول شرم نگاهت سیاوش سهراب دانلود آهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب کیفیت 320 اکورد آهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب متن آهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب دانلود آهنگ شرم نگاهت سیاوش سهراب کد آهنگ پیشواز همراه اول شرم نگاهت سیاوش سهراب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو