loading...

98music05

,    متن اهنگ مسعود صابری بنام طعم جنون,    دانلود اهنگ طعم جنون مسعود صابری,    دانلود اهنگ عزیزم طعم نگات طعم جنون میده,    طعم جنون مسعود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 سه شنبه 01 آبان 1397



,    متن اهنگ مسعود صابری بنام طعم جنون
,    دانلود اهنگ طعم جنون مسعود صابری
,    دانلود اهنگ عزیزم طعم نگات طعم جنون میده
,    طعم جنون مسعود صابری متن
,    آهنگ طعم جنون
,    کلیپ عزیزم طعم نگات
,    عزیزم طعم نگات طعم جنون ریمیکس
,    اهنگ طعم لبات
,    دانلود آهنگ طعم جنون

,   

همراه با دانلود آهنگ مسعود صابری طعم جنون

Text  Music Masoud Saberi Tame Jonoon   

عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده
به دل دیوونه ی من اسم تو چسبیده
آره من عاشقتم دست خودم نیستش که
هرجا اسم تو میاد میتپه دل وایمیسته
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی
بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام
من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی
بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام
من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام

متن آهنگ مسعود صابری طعم جنون

همه اینو میدونن که من شدم وابستت
منو این گوشی و عکسای توئه لامصب
هرکی میبینه منو میگه که من دیوونم
سخته این ثانیه ها بی تو من نمیتونم
نمیتونم
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی
بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام
من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی
بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام
من هنوزم همونم دیوونتم تنگه نفسهام

ترانه سرا : مهدی دارابی

 

http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D8%B9%D9%85-%D8%AC%D9%86%D9%88%D9%86/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها متن اهنگ مسعود صابری بنام طعم جنون دانلود اهنگ طعم جنون مسعود صابری دانلود اهنگ عزیزم طعم نگات طعم جنون میده طعم جنون مسعود صابری متن آهنگ طعم جنون کلیپ عزیزم طعم نگات عزیزم طعم نگات طعم جنون ریمیکس اهنگ طعم لبات دانلود آهنگ طعم جنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو