loading...

98music05

لالا لالا لالازندگیم سرابه لالا لالا لالاعمره من تباههتو بخواب من بیدارم تو بخواب من برات قصه میگم تو بخواب من نازت میکنم تو بخواب من قول میدم که تا صبح بالا سرت بشینم برات لالایی بگم لالا ل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 42 پنجشنبه 10 آبان 1397

لالا لالا لالا
زندگیم سرابه 
لالا لالا لالا
عمره من تباهه
تو بخواب من بیدارم تو بخواب من برات قصه میگم تو بخواب من نازت میکنم تو بخواب من 
قول میدم که تا صبح بالا سرت بشینم برات لالایی بگم لالا لالا که اگه بیدار شدی 
نترسی که کسی پیشت نیست صدای ملایمم با ملودی لالایی تو گوشت باشه لالالالا لالا 
دسم تو دستت با اون یکی دستم نازت میکنمو نگامو از روی چشای بستت ورنمیدارم اشک تو


چشام جمع میشه از داشتنت با اینکه خوابی فرصت دارم پیشت باشم لمست کنم نگات کنم 
میدونی سالها منتظر این موقع ها بودم که وقتی خوابی ببینم هنوز اونقدر دوست دارم یا 
نه میدونی چیه بی نظیره عین یه فرشته تو یه خواب عمیقی صدای نفسات ارومم میکنه

حرارت بدنت اون موهای مشکیت دستای زحمت کشت عاشقه همه چیتم کاش بیدار بودی کاش 
بیدار بودی تو چشات نگا میکردمو بهت میگفتم چقدر میخوامت ازت تشکر کنمو چشاتو بوس 
کنمو بگم مرسی مرسی که هستی ولی تو خوابی خوابه خوابیو نمیدونی که سوگند داره اشک 
میریزه خوابیو نمدتونی اشکامو از رو گونه هام پاک کنی بگی گریه نکن من که اینجام 
پیشت خوابیو نمیدونی گریه ی من از داشتنو بودنته دوست دارم

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو