loading...

98music05

تکست  آهنگ لالایی ماهان بهرام خان متن آهنگ لالاییبخواب آروم تو آغوشم، نکن هرگز فراموشمبخواب آروم کنار من، تو پاییز و بهار منلالا لالا تو مثل ماه، بخواب که شب شده کوتاهلالا لالا گل گندم، نشی تو ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 پنجشنبه 10 آبان 1397

تکست  آهنگ لالایی ماهان بهرام خان

متن آهنگ لالایی
بخواب آروم تو آغوشم، نکن هرگز فراموشم
بخواب آروم کنار من، تو پاییز و بهار من
لالا لالا تو مثل ماه، بخواب که شب شده کوتاه
لالا لالا گل گندم، نشی تو بی قراری گم
لالا لالا گل مریم، چشات رو هم میره کم کم
لالا لالا گل یاسم، ازت میخونه احساسم



لالا لالا گل پونه، عزیزنم رفته از خونه
لالا لالا گل زردم، ببین بی تو پر از دردم
بخواب آروم تو آغوشم، نکن هرگز فراموشم

بخواب آروم کنار من، تو پاییز و بهار من
لالا لالا گل پونه، عزیزنم رفته از خونه
لالا لالا گل زردم، ببین بی تو پر از دردم

 آهنگ لالایی ماهان بهرام خان

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو