loading...

98music05

تو این شبای من هرچی که بگی به جز عشقت هست دور شدی ندیدی دلم شکست هرچی که دارم ازت خاطرست ببین من اسم تو میبرم نمیشه کسی باورش دوس دارم و میمنونم تا تهش چی میشه خب آخرش سخته درکش برام نه چطور از فکرت د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 135 دوشنبه 28 آبان 1397

تو این شبای من هرچی که بگی به جز عشقت هست
دور شدی ندیدی دلم شکست هرچی که دارم ازت خاطرست
ببین من اسم تو میبرم نمیشه کسی باورش
دوس دارم و میمنونم تا تهش چی میشه خب آخرش
سخته درکش برام نه چطور از فکرت درام
یخ میکنن بی تو این شبام نه نمیدونی چیکار کردی اصلا باهام


سخته درکش برام نه چطور از فکرت درام
یخ میکنن بی تو این شبام نه نمیدونی چیکار کردی اصلا باهام

 

آزاد سخته درکش برام

اشکام رو گونمه دردام رو شونمه حرفات تو سرم همش
دنیام پر از آبه چشمام نمیخوابه چی بگ آخه من ازش
فکرش یه آن تنهام نمیذاره قلبم بی اون طاقت نمیاره
کاشکی بفهمه قلبی که رنجونده هنوز باهاشه
سخته درکش برام نه چطور از فکرت درام
یخ میکنن بی تو این شبام نه نمیدونی چیکار کردی اصلا باهام

 

http://rozmusic.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول آزاد سخته درکش برام دانلود آهنگ آزاد سخته درکش برام کیفیت 320 متن آهنگ آزاد سخته درکش برام دانلود رایگان اهنگ آزاد سخته درکش برام اکورد آهنگ آزاد سخته درکش برام دانلود آهنگ آزاد سخته درکش برام ریمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول آزاد سخته درکش برام دانلود آهنگ آزاد سخته درکش برام کد آهنگ پیشواز ایرانسل آزاد سخته درکش برام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو