loading...

98music05

,    دانلود آهنگ ای کاش ایمان غلامی,    دانلود آهنگ ایمان غلامی حرفات همه دروغن دوسم نداری,    دانلود اهنگ فریب ایمان غلامی,    دانلود اهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 یکشنبه 11 آذر 1397


,    دانلود آهنگ ای کاش ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی حرفات همه دروغن دوسم نداری
,    دانلود اهنگ فریب ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ گریه نکن ایمان غلامی
,    ایمان غلامی خدانگهدارت
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی نم نم بارون
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی بی معرفت
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم

,   

حرفات همه دروغَن دوسم نداری چشمات اینو می گن
یکی بجا من تو قلبت لونه کرده
جام و گرفته من و دیوونه کرده
بهم می گفتی همیشه تو قلب منی
خدا نیاره بری ی روز ازم دل بکنی
تویی ک گفتی چرا به فکر تو هست
به من دروغ بگو جون من ب این دروغا
وابسته ست
تو ک اینجوری نبودی یکم به فکر من باش
اون دوست نداره نخور فریب حرفاش
کاش اینو بدونی ای کاش ای کاش ای کاش
حرفات همه دروغَن براش میمیری
من اینو میدونم
یکی تو قلبت جای من و گرفته
خودت نمی گی از چشات می خونم
بهم می گفتی همیشه تو قلب منی
خدا نیاره بری ی روز ازم دل بکنی
تویی ک گفتی چرا به فکر تو هست
به من دروغ بگو جون من ب این دروغا
وابسته ست
تو ک اینجوری نبودی یکم به فکر من باش
اون دوست نداره نخور فریب حرفاش
کاش اینو بدونی ای کاش ای کاش ای کاش

http://new-song.ir

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ ای کاش ایمان غلامی دانلود آهنگ ایمان غلامی حرفات همه دروغن دوسم نداری دانلود اهنگ فریب ایمان غلامی دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی دانلود آهنگ گریه نکن ایمان غلامی ایمان غلامی خدانگهدارت دانلود اهنگ ایمان غلامی نم نم بارون دانلود آهنگ ایمان غلامی بی معرفت دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو