loading...

98music05

آهنگ بارون پوریا احمدیLyrics Music Pourya Ahmadi Baroonترانه و شعر آهنگ بارون پوریا احمدیبارون دلم میخواد وقتی که با منی آروم دره گوشم بگی ماله منیهر روز میخوام چشام به چشایه تو باز بشه هر شب ترانه ها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 35 جمعه 21 دی 1397

آهنگ بارون پوریا احمدی
Lyrics Music Pourya Ahmadi Baroon




ترانه و شعر آهنگ بارون پوریا احمدی
بارون دلم میخواد وقتی که با منی آروم دره گوشم بگی ماله منی


هر روز میخوام چشام به چشایه تو باز بشه هر شب ترانه ها تو نگاهت آغاز بشه
بی تو این زندگی برای من معنی نداشت دستات فاصله ای بین منو غصه گذاشت
آسون زیر بارون به پای تو شعر میریزم با تو خوشبخت ترین آدم دنیام عزیزم
تکست آهنگ بارون پوریا احمدی


دستاتو بی هوا تو دستای خودم بذار عکست رو حک کنم رو پنجره با این بخار
دستاتو بی هوا تو دستای خودم بذار عکست رو حک کنم رو پنجره با این بخار
بارون دلم میخواد وقتی که با منی آروم دره گوشم بگی ماله منی
هر روز میخوام چشام به چشایه تو باز بشه هر شب ترانه ها تو نگاهت آغاز بشه
بی تو این زندگی برای من معنی نداشت دستات فاصله ای بین منو غصه گذاشت
آسون زیر بارون به پای تو شعر میریزم با تو خوشبخت ترین آدم دنیام عزیزم
هر روز میخوام چشام به چشایه تو باز بشه







برچسب ها متن آهنگ بارون پوریا احمدی تکست آهنگ بارون پوریا احمدی کد آهنگ بارون پوریا احمدی دانلود آهنگ بارون پوریا احمدی آهنگ بارون پوریا احمدی آهنگ بارون پوریا احمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو