loading...

98music05

عاشق که بشی حالت میشه مثل منمثل من که آرامش ندارم یه روزتنها میشی از تنهایی دق میکنیعشقت میره و میگه بمونو به سوزعاشق که بشی حالت میشه مثل منکه زندونم اطاقم شده تو تاریکی میشینی یو میفهمی که عمر حرفای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398

عاشق که بشی حالت میشه مثل من
مثل من که آرامش ندارم یه روز
تنها میشی از تنهایی دق میکنی
عشقت میره و میگه بمونو به سوز
عاشق که بشی حالت میشه مثل من
که زندونم اطاقم شده تو تاریکی
میشینی یو میفهمی که عمر حرفایی که از عشق میزنن بیخوده

هر روز از غم دوریش عذاب میکشم
هر روز زندگیم از روز قبل بد تره من هیچ وقت
نباید عاشقس میشدم.این عشق ابرومو آخرش میبره

عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن
حالم رو میبینی حرفا مو باور کن


عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده
میسوزی میمیری این دنیا نامرده
از وقتی که من عاشق شدم زندگیم
مثل یه جهنم شدو توش گم شدم
اون لیلی مجنون تو قصه شد
اما من اسیر حرف مردم شدم
از وقتی که من عاشق شدم حالمو
هیشکی مثل روزای گذشتم ندید
من مثل یه شمع میسوختمو آب میشدم
اون پروانگی میکردو پر میکشیدهر روز از غم دوریش عذاب میکشم
هر روز زندگیم از روز قبل بد تره
من هیچ وقت نباید عاشقش میشدم
این عشق آبرمو آخرش میبره ه ه ه ه

عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن
حالم رو میبینی حرفا مو باور کن
عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده
میسوزی میمیری این دنیا نامرده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو