loading...

98music05

متن آهنگ اشک پروانه فریمنLyrics Music Fariman Ashke Parvanehمتن آهنگ اشک پروانه فریمنترانه و شعر آهنگ اشک پروانه فریمنهر کاری میکنم من نمیاد به چشتبیا ندیم دیگه بیشتر از این کششدیوونه بازیاتو پای من ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 پنجشنبه 13 تیر 1398

متن آهنگ اشک پروانه فریمن

Lyrics Music Fariman Ashke Parvaneh

متن آهنگ اشک پروانه فریمن

ترانه و شعر آهنگ اشک پروانه فریمن

هر کاری میکنم من نمیاد به چشت
بیا ندیم دیگه بیشتر از این کشش

دیوونه بازیاتو پای من نذار
یه خط دوره این رابطه بکش

روی سادگی دلم به دلت هر چی داد


تو رو به همه آدما ترجیه داد

تویی که واسه تو رو همه خط زدش
حالا فکرتم میندازه بیرون از سرش

فکر نمیکردم اونی که رو قلبم پا بذاره و بره تو بشی
یه فرصت دیگه بدم که بیای و دوباره عاشقم بشی که چی

فکر نمیکردم اونی که رو قلبم پا بذاره و بره تو بشی
یه فرصت دیگه بدم که بیای و دوباره عاشقم بشی که چی

تکست آهنگ اشک پروانه فریمن

فکر نمیکردم اونی که رو قلبم پا بذاره و بره تو بشی
یه فرصت دیگه بدم که بیای و دوباره عاشقم بشی که چی

فکر نمیکردم اونی که رو قلبم پا بذاره و بره تو بشی
یه فرصت دیگه بدم که بیای و دوباره عاشقم بشی که چی


faratext.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو