loading...

98music05

متن آهنگ    اي جان من    هر کس به تمناي کسي غرق نياز است    هر کس به سوي قبله ي خود رو به نماز است    هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 45 دوشنبه 18 تیر 1397




متن آهنگ
    اي جان من
    هر کس به تمناي کسي غرق نياز است
    هر کس به سوي قبله ي خود رو به نماز است
    هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است
    با عشق در اميخته در راز و نياز اسث

    اي جان من تو . جانان من تو
    در مذهب عشق ايمان من تو
    هيهات که کوتاه شود با رفتن جانم
    اين دست تمنا که به سوي تو دراز است



    هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است
    با عشق در اميخته در راز و نياز اسث

    هر که در عشق تو گم شد از تو پيدا مي شود
    قطره ي نا قابل دل از تو دريا مي شود
    دستي که به درگاه خدا بسته پل عشق
    کوتاه نبينيد که اين قصه دراز است

    خاصييت عشق مي جوشد از تو
    دل رنگ اتش مي پويد از تو
    هر گوشه ي اين خاک که دل سوخته اي هست
    از دولت عشق تو در ميکده باز اسث

    هر کس به تمناي کسي غرق نياز است
    هر کس به سوي قبله ي خود رو به نماز است
    هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است
    با عشق در اميخته در راز و نياز اسث

    اي جان من . ايمان من

lمنبع:
https://talk.patoghu.com/thread186835.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو