loading...

98music05

بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید رضا بهرام آرامشی دارم ,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام آرامشی دارم همراه اول,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام آرامشی دارم ایرانسل,دانلود آهنگ های درخواست

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 شنبه 15 تیر 1398

بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید رضا بهرام آرامشی دارم ,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام آرامشی دارم همراه اول,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام آرامشی دارم ایرانسل,دانلود آهنگ های درخواستی,دانلود آهنگ جدید,Ahang Jadid Irani,دانلود آهنگ رضا بهرام آرامشی دارم,دانلود آهنگ های نایاب,متن آهنگ رضا بهرام آرامشی دارم ,دانلود موزیک,Download New Music,دانلود ریمیکس رضا بهرام آرامشی دارم,

 

دانلود آهنگ رضا بهرام آرامشی دارم

تو مرا از دست دادی ای دوســـــت

من که زندگی دارم ای دوســــــت

هر چه از عشقت کنارم مانــــد

به خودت میسپارم ای دوســـــت

بعد از تو باران هنوز میبارد

بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد

در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر

دانلود آهنگ با کیفیت (۳۲۰)

دانلود آهنگ با کیفیت (۱۲۸)

tabanmusic.com


           







برچسب ها بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا بهرام آرامشی دارم کد آهنگ پیشواز رضا بهرام آرامشی دارم همراه اول کد آهنگ پیشواز رضا بهرام آرامشی دارم ایرانسل دانلود آهنگ های درخواستی دانلود آهنگ جدید Ahang Jadid Irani دانلود آهنگ رضا بهرام آرامشی دارم دانلود آهنگ های نایاب متن آهنگ رضا بهرام آرامشی دارم دانلود موزیک Download New Music دانلود ریمیکس رضا بهرام آرامشی دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو