loading...

98music05

  Download new Song Mehdi Yarahi – Ashoub دانلود تک اهنگ آشوب از مهدی یراحی جدید ترین اهنگ مهدی یراحی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …   متن اهنگ آشوب از مهدی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 دوشنبه 07 بهمن 1398

 

Download new Song Mehdi Yarahi – Ashoub

دانلود تک اهنگ آشوب از مهدی یراحی

جدید ترین اهنگ مهدی یراحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن اهنگ آشوب از مهدی یراحی

هوای تو هم جنس آرامشه

تو لبخند بزن تا دلم وا بشه

تو تنهاییای خودم باخودم

یه چجیزی منو سمت تو میکشه

 

فاصله از تو منو داغون میکنه دلم آشوب میشه

تا خبری از تو به گوشم میرسه همه چیز خوب میشه

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه

فقط چشات می تونه حرفمو باور کنه

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه کاش

حرفم و باور کنه چشمات

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام آشوب

خیالتم راحت تا آخرش واست تو زندگیم جا هست عزیزم

تو از نگاه من یه عشقی نه عادت نمیدمت از دست عزیزم عزیزم

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه

فقط چشات می تونه حرفم و باور کنه

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه کاش

حرفمو باور کنه چشمات

خیالتم راحت تا آخرش واست تو زندگیم جا هست عزیزم

تو از نگاه من یه عشقی نه عادت نمیدمت از دست عزیزم عزیزم

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه

فقط چشات می تونه حرفمو باور کنه

خیالتم می تونه حالمو بهتر کنه کاش

حرفمو باور کنه چشمات

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام آشوب

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو