loading...

98music05

 آهنگ منو تنها نذار آرش قدیمیترانه سرا : +پیشنهادآهنگ ساز : +پیشنهادتنظیم : +پیشنهادیادته اولین لحظه دیدار قسم خوردیم برای هم بشیم یارولی من تا شدم رام تو رفتیگذاشتی منو با دلم گرفتارراضی شدی به

♥حسـ ــین♥ بازدید : 193 جمعه 09 شهریور 1397

 آهنگ منو تنها نذار آرش قدیمی
ترانه سرا : +پیشنهاد
آهنگ ساز : +پیشنهاد
تنظیم : +پیشنهاد
یادته اولین لحظه دیدار قسم خوردیم برای هم بشیم یار

ولی من تا شدم رام تو رفتی

گذاشتی منو با دلم گرفتار



راضی شدی به مردن غرورم

به یادم اگه چه از تو دورم

به پات می افتادم چه عاجزانه

اشکهای من میریخت چه کودکانه

به پای وعده بی اعتبارت

نشسته این دلم چه صادقانه

راضی شدی به مردن غرورم

به یادم اگه چه از تو دورم 

منو تنها نذار رو قلبم پا نذار


به دیدن دلم فقط بیا یه بار

خودم قربونیتم یار جونجونیتم

میون عاشقات منو نذار کنار

من اولین و آخرین خریدار اداتم

هنوزم عاشق لحظه دیدن چشاتم

راضی نشو به مردن غرورم

به یادتم اگر چه از تو دورم







برچسب ها دانلود آهنگ منو تنها نذار آرش قدیمی کیفیت 320 دانلود آهنگ منو تنها نذار آرش قدیمی رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو تنها نذار آرش قدیمی کد آوای انتظار همراه اول منو تنها نذار آرش قدیمی دانلود آهنگ منو تنها نذار آرش قدیمی متن آهنگ منو تنها نذار آرش قدیمی کد آهنگ پیشواز همراه اول منو تنها نذار آرش قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو