loading...

98music05

,    دانلود اهنگ تنها شدم اسون,    دانلود اهنگ تنها شدم اسون تو داری میری با اون,    دانلود آهنگ میزنه بارون دوباره تن داغون,    دانلود آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 45 دوشنبه 14 آبان 1397



,    دانلود اهنگ تنها شدم اسون
,    دانلود اهنگ تنها شدم اسون تو داری میری با اون
,    دانلود آهنگ میزنه بارون دوباره تن داغون
,    دانلود آهنگ میزنه بارون دوباره من داغون زیر چتر تو خیابون
,    دانلود اهنگ میزنه بارون دوباره منه داغون زیر چتر تو خیابون
,    دانلود آهنگ روزهای بی تو
,    دانلود اهنگ میزنه بارون دوباره من داغون
,    دانلود آهنگ احمد ایراندوست میزنه بارون
,    ميزنه بارون دوباره منه داغون

,   

,   

روزهای بی تو از بهزاد پکس

هنوزم شب ها خواب تو رو میبینم هنوزم از دست تو من غمگینم بگو منو یادت میاد
باز دلم داره بهونه ی تو رو میگیره اون دیگه از ادما دلگیره بگو هنوز منو میخوایی
میزنه بارون دوباره همه داغون زیر چتر تو خیابون بیقرار توام
تنها شدم اسون تو داری میری با اون نمیگیرم من اروم بی قرار توام

چشمات داره ارومم میکنه بخند بگو منم ارومم دیونه
چشات داره اتیشم میزنه من که زیر بارونم دیوونه
چشمات داره باز و بسته میشه فیسم رو فیست ماته خسته میشه
چشمات یعنی عاشق تر از من داره به سختی باز و بسته میشه
دوست داری منو دوستات ببینن من دوست دارم همه دوستات بمیرن
دوست داری منو انگار نه انگار از اولش هی فاز میگیری
چشمات قشنگه قبلا هم گفت دنیاش دورنگه من غلط گفتم
چشمات قشنگه اسمون خوبه همه اینا رو که مستند گفتم

behtaraneh.ir/دانلود-آهنگ-روزهای-بی-تو-بهزاد-پکس/

همدمم فقط دیوار و بارونه یه قلب خسته و داغونه بازم برگرد پیشم
برگرد و بده انگیزه بهم بازم تو هر جوری بخوایی میسازم بازم برگرد پیشم
میزنه بارون دوباره همه داغون زیر چتر تو خیابون بیقرار توام
تنها شدم اسون تو داری میری با اون نمیگیرم من اروم بی قرار توام


بهزاد پکس روزهای بی تو

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ تنها شدم اسون دانلود اهنگ تنها شدم اسون تو داری میری با اون دانلود آهنگ میزنه بارون دوباره تن داغون دانلود آهنگ میزنه بارون دوباره من داغون زیر چتر تو خیابون دانلود اهنگ میزنه بارون دوباره منه داغون زیر چتر تو خیابون دانلود آهنگ روزهای بی تو دانلود اهنگ میزنه بارون دوباره من داغون دانلود آهنگ احمد ایراندوست میزنه بارون ميزنه بارون دوباره منه داغون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو